母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 870


1#
發表於 08-10-29 16:31 |只看該作者
有冇聽過食暈浪丸會增加奶量?


大宅

積分: 2982


2#
發表於 08-10-29 16:40 |只看該作者
唔係嘛 ! 已經有咁多方法啦,食藥唔好諗.
[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img


別墅

積分: 870


3#
發表於 08-10-30 09:39 |只看該作者
我個陪月同我講的...我都覺得食藥好似唔知點咁, 所以咪上黎問下人囉.

原文章由 Jojolaw99 於 08-10-29 16:40 發表
唔係嘛 ! 已經有咁多方法啦,食藥唔好諗.


大宅

積分: 4117

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 08-10-30 09:45 |只看該作者
如係營養補充劑等藥物我會試,但有藥效的就唔好喇, 因為bb唔知受唔受得, 同埋藥物長期食唔知有無問題呢?!?!


原文章由 nicolandavy 於 08-10-30 09:39 發表
我個陪月同我講的...我都覺得食藥好似唔知點咁, 所以咪上黎問下人囉.


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo