自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2936


1#
發表於 16-7-21 08:47 |只看該作者
黎緊小朋友升小一, 想嘗試報直資小學, 但它們都有一欄是要求k2 成續表, 但小朋友既幼稚園只有評估表沒有成績分ABC的, 是否可以唔比, 學校會要求家長提供嗎?


大宅

積分: 3079


2#
發表於 16-7-21 09:04 |只看該作者

回覆樓主:

就算無ABC甘都係成績表,你可以唔比,但人地都可以唔收你個仔,你自己唸清楚!


水晶宮

積分: 71291


3#
發表於 16-7-21 09:17 |只看該作者
pooh02070 發表於 16-7-21 08:47
黎緊小朋友升小一, 想嘗試報直資小學, 但它們都有一欄是要求k2 成續表, 但小朋友既幼稚園只有評估表沒有 ...

好多KGs都只有評估表,對小學來講呢份就係成績表,如果寫明要交你冇交,即係唔齊資料,可能見都冇得見。其實K嗰份評估表都係好概括㗎啫!小學面試都好睇面試表現,即管交齊資料去馬啦!加油!
            


侯爵府

積分: 22467

畀面勳章


4#
發表於 16-7-21 09:20 |只看該作者
pooh02070 發表於 16-7-21 08:47
黎緊小朋友升小一, 想嘗試報直資小學, 但它們都有一欄是要求k2 成續表, 但小朋友既幼稚園只有評估表沒有 ...

要比


大宅

積分: 2936


5#
發表於 16-7-21 09:38 |只看該作者

引用:Quote:pooh02070 發表於 16-7-21 08:47 黎

原帖由 ac917 於 16-07-21 發表
好多KGs都只有評估表,對小學來講呢份就係成績表,如果寫明要交你冇交,即係唔齊資料,可能見都冇得見。其 ...
thanks


侯爵府

積分: 20278


6#
發表於 16-7-21 09:46 |只看該作者

回覆:想請教報直資小學既媽媽

睇成績表都係過過場,主要睇臨時表現的,別太緊張。




侯爵府

積分: 20916


7#
發表於 16-7-21 10:07 |只看該作者
pooh02070 發表於 16-7-21 08:47
黎緊小朋友升小一, 想嘗試報直資小學, 但它們都有一欄是要求k2 成續表, 但小朋友既幼稚園只有評估表沒有 ...

成績表=評估表,d小學知道的。小兒學校都無成績表,只有評估表,報左十間八間都無問題,有吾少offers 添
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 16-7-21 10:45 |只看該作者
評估表, 都OK的


公爵府

積分: 29867


9#
發表於 16-7-21 10:54 |只看該作者
pooh02070 發表於 16-7-21 08:47
黎緊小朋友升小一, 想嘗試報直資小學, 但它們都有一欄是要求k2 成續表, 但小朋友既幼稚園只有評估表沒有 ...

樓主,成績表或評估報告,都只是一個名詞,用來反映小朋友的整體表現。
我仔學校都叫「評估進度」,我照交給小學,冇問題。
你可以更新記錄, 讓好友們知道你在做什麼...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo