在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 388


1#
發表於 09-3-30 21:54 |只看該作者
我想問大家的經驗, 6個月後係咪好容易病架,通常有咩病bb?


禁止訪問

積分: 15092

醒目開學勳章


2#
發表於 09-3-31 11:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 384

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 09-3-31 12:16 |只看該作者
我BB平均每個月病一次, 好似每個月出糧比醫生咁


複式洋房

積分: 388


4#
發表於 09-3-31 14:27 |只看該作者
ayaya86,

但係BB好怕熱, 著得多會喊架....注重室內清潔都好重要係咪, 請問BB玩具用咩清潔, 同埋佢地好鍾意食手指...點算好


原帖由 pansylau 於 09-3-30 21:54 發表
我想問大家的經驗, 6個月後係咪好容易病架,通常有咩病bb?


大宅

積分: 2346


5#
發表於 09-3-31 14:33 |只看該作者
我個bb一去到6個月就入左2次e院啦..之後都睇左3次e生


複式洋房

積分: 388


6#
發表於 09-3-31 15:23 |只看該作者
入了3次醫院點解呀...好驚



原帖由 yiubbmama 於 09-3-31 14:33 發表
我個bb一去到6個月就入左2次e院啦..之後都睇左3次e生


大宅

積分: 3538


7#
發表於 09-3-31 15:57 |只看該作者
原帖由 pansylau 於 09-3-30 21:54 發表
我想問大家的經驗, 6個月後係咪好容易病架,通常有咩病bb?


如果比人奶就好d,如果比奶粉係易病過bb6個月前~通常都係通風,感冒,咳,喉嚨痛,發燒......


複式洋房

積分: 388


8#
發表於 09-3-31 23:41 |只看該作者
咁病前有咩徵兆架


原帖由 angie127 於 09-3-31 15:57 發表


如果比人奶就好d,如果比奶粉係易病過bb6個月前~通常都係通風,感冒,咳,喉嚨痛,發燒......


大宅

積分: 3538


9#
發表於 09-4-1 05:23 |只看該作者
原帖由 pansylau 於 09-3-31 23:41 發表
咁病前有咩徵兆架



有時訓覺聽到有小小鼻”失”或鼻”行”比平時大好多,之後就傷風;
無乜胃口;
比平時特別扭計;
有時仲會嘔等等.......


複式洋房

積分: 388


10#
發表於 09-4-1 17:19 |只看該作者
其實BB係咪好怕熱? 你地有咩方法阻止佢地食手指? 細菌好容易食落肚....



原帖由 angie127 於 09-4-1 05:23 發表



有時訓覺聽到有小小鼻”失”或鼻”行”比平時大好多,之後就傷風;
無乜胃口;
比平時特別扭計;
有時仲會嘔等等.......


大宅

積分: 3538


11#
發表於 09-4-1 18:16 |只看該作者
原帖由 pansylau 於 09-4-1 17:19 發表
其實BB係咪好怕熱? 你地有咩方法阻止佢地食手指? 細菌好容易食落肚....



係呀~醫生話“寧願比bb凍d都唔好”局”親”bb體温係比大人高小小架
個個bb都鍾意食手指同哩度咬果度咬架啦,你唔使大過阻止咪無晒抵抗力~


大宅

積分: 1649

好媽媽勳章


12#
發表於 09-4-1 18:30 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-3-31 15:57 發表


如果比人奶就好d,如果比奶粉係易病過bb6個月前~通常都係通風,感冒,咳,喉嚨痛,發燒......


我個囡係全奶粉既,到依家三歲,都好少病,
一歲前無病過
一年睇二次醫生度,係焗親傷風,
所以我認為同食人奶和奶粉無關係,
我諗係先天體質同后天環境影向多d


大宅

積分: 3538


13#
發表於 09-4-1 18:52 |只看該作者
原帖由 oil_oil 於 09-4-1 18:30 發表


我個囡係全奶粉既,到依家三歲,都好少病,
一歲前無病過
一年睇二次醫生度,係焗親傷風,
所以我認為同食人奶和奶粉無關係,
我諗係先天體質同后天環境影向多d ...


我個仔都係食奶粉同好小病架
哩d都係醫生同我講~


複式洋房

積分: 388


14#
發表於 09-4-1 20:12 |只看該作者
唔阻止反而好呀, 會有抵抗力呀, 咁佢開始轉身, 張床使唔使用野去阻住, 唔使佢側左時喊同驚, 定係由得佢轉身唔放野係床呀, 有咩意見?


原帖由 angie127 於 09-4-1 18:16 發表



係呀~醫生話“寧願比bb凍d都唔好”局”親”bb體温係比大人高小小架
個個bb都鍾意食手指同哩度咬果度咬架啦,你唔使大過阻止咪無晒抵抗力~ ...


大宅

積分: 3538


15#
發表於 09-4-1 20:29 |只看該作者
原帖由 pansylau 於 09-4-1 20:12 發表
唔阻止反而好呀, 會有抵抗力呀, 咁佢開始轉身, 張床使唔使用野去阻住, 唔使佢側左時喊同驚, 定係由得佢轉身唔放野係床呀, 有咩意見?



我果時大約仔仔半歳度就有野圍住床~唔使等撞到頭頭


複式洋房

積分: 445


16#
發表於 09-4-3 00:38 |只看該作者
我個仔七個月到開始第一次病


大宅

積分: 3538


17#
發表於 09-4-4 00:20 |只看該作者
原帖由 ivy_yan20 於 09-4-3 00:38 發表
我個仔七個月到開始第一次病


我仔仔都差唔多7個月倒


大宅

積分: 1010


18#
發表於 09-4-4 01:04 |只看該作者
我個女而家7個半月
又係全奶粉
係10幾日前感冒發燒
之前都冇咩病過


大宅

積分: 2000


19#
發表於 09-4-4 03:28 |只看該作者
我個仔8個月因為小腸氣入左醫院做手術...
佢係奶粉b,不過10個月先第一次感冒要食藥...
我覺得人奶或者奶粉都一樣,因為而家d奶粉已經做到好接近人奶嘅營養,所以好睇bb本身抵抗力強唔強...
就算全人奶bb,我都識左個係4個月已經感冒要睇醫生,所以最緊要係唔好俾bb太熱或者太涷就得啦...


複式洋房

積分: 388


20#
發表於 09-4-9 00:14 |只看該作者
係呀, 成日都要睇住溫度, 幾時開冷氣, 幾時開風扇, 唔係就訓得唔好


原帖由 angel_cheng 於 09-4-4 03:28 發表
我個仔8個月因為小腸氣入左醫院做手術...
佢係奶粉b,不過10個月先第一次感冒要食藥...
我覺得人奶或者奶粉都一樣,因為而家d奶粉已經做到好接近人奶嘅營養,所以好睇bb本身抵抗力強唔強...
就算全人奶bb,我都識左個係4 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo