自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 5609


1#
發表於 16-7-19 16:33 |只看該作者
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, 大人辛苦唔緊要, 怕小朋友適應唔到, 怕了返學, 請問大家會點應付...


伯爵府

積分: 17235

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-7-19 16:39 |只看該作者
唔擔心得咁多,始終都要面對。


男爵府

積分: 9864


3#
發表於 16-7-19 16:42 |只看該作者

回覆:升小一的擔心

盡量有一個早些回家


珍珠宮

積分: 30512

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第三回 我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 16-7-19 16:42 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...

以家小學生好辛苦,希望佢地適應到


男爵府

積分: 9980


5#
發表於 16-7-19 16:43 |只看該作者
都無得擔心,適應吧


伯爵府

積分: 19467


6#
發表於 16-7-19 16:44 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...

如果有幼稚園同學同一班,會好好多!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


7#
發表於 16-7-19 16:44 |只看該作者
比時間去適應...有小朋友的, 這是必經階段


伯爵府

積分: 16998


8#
發表於 16-7-19 16:44 |只看該作者
去補習社


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


9#
發表於 16-7-19 16:45 |只看該作者
基本上我覺得唔需要太擔心,小朋友適應能力好強...你越擔心小朋友就越緊張


侯爵府

積分: 23224


10#
發表於 16-7-19 16:45 |只看該作者

回覆樓主:

邊個湊?識唔識教佢功課,溫習?


公爵府

積分: 29607

親子王國15週年勳章


11#
發表於 16-7-19 16:46 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...


咁睇你選間咩小學.


大宅

積分: 3108


12#
發表於 16-7-19 16:46 |只看該作者

回覆樓主:

其實無問題,只要父母唔好太push. 係OK.. 平常心吧!


大宅

積分: 3485


13#
發表於 16-7-19 16:47 |只看該作者
一定需要時間適應, 但最重要教識小朋友"自動波" --> 功課盡可能喺父母返屋企前完成, 咁父母返到去只係幫佢對下功課同溫默書(如有).

初頭係辛苦啲, 慢慢就OK架啦


男爵府

積分: 5085


14#
發表於 16-7-19 16:54 |只看該作者

回覆樓主:

不如同小朋友先傾下/預習下小學放學返黎的時間表,訓練佢自覺性,起碼係你放工返黎前已盡佢能力完成功課,你返黎純對功課或温書,時間會好用d.....我大女去年升小一,我都用左一段時間幫佢調適時間表,開頭跟佢緊d....慢慢放手,直到下學期,返去主要同佢玩,等佢訓覺我再對佢功課,周末就先同佢温習....但預計升小二時又要 tune 過


琥珀宮

積分: 152982


15#
發表於 16-7-19 16:55 |只看該作者

回覆樓主:

人人都要面對,加油


珍珠宮

積分: 40237


16#
發表於 16-7-19 16:59 |只看該作者
wcpcelia 發表於 16-7-19 16:44
比時間去適應...有小朋友的, 這是必經階段

同意,lee個係成長嘅必經階段


伯爵府

積分: 19553


17#
發表於 16-7-19 17:00 |只看該作者

回覆樓主:

期望唔好太大就ok


男爵府

積分: 9332


18#
發表於 16-7-19 17:02 |只看該作者
我覺得輕鬆啲面對會易過啲,我地都向小二進發了,回望小一仍然係開心快樂嘅


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


19#
發表於 16-7-19 17:14 |只看該作者

回覆:升小一的擔心

船到橋頭自然直


伯爵府

積分: 16594

2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


20#
發表於 16-7-19 17:21 |只看該作者
回覆 cwmanna 的帖子

我同你一樣, 越近9月開學越個心煩, 但又唔知煩乜...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo