yipyipamy,
我餵了兩個仔, 分別差不多餵到一歲及兩歲,兩個仔幾乎每次都要食兩邊的, 食兩邊基本上這是正常不過的. bb要食餵奶,你餵了奶, 乳房就會知道要再製造奶, 唔會食晒的. 但你要記得自己要食多些有營養的東西才會有奶, 因為你食甚麼, 你的奶就是甚麼.
原文章由 yipyipamy 於 08-11-3 13:43 發表 
我個B差唔多兩個月啦, 由於有幾日我唔得閒,我亞媽幫我照顧住阿B,佢用奶粉餵佢,跟住佢同我講,話阿B依家要飲160ml奶奶,跟住又話亞B巳經戒咗夜奶. 點知我同亞B返咗屋企之後,佢又係要半夜起身食. 之後我亞媽猛話我唔夠 ...
My mission in life is to promote, protect and support breastfeeding.
希望每位媽媽都可以享受喂奶的樂趣! 每位bb都可以在媽媽懷裡享用媽媽的奶奶和感受媽媽的愛!
更多母乳資訊或哺乳支援
http://www.breastfeeding.org.hk/