母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1195


1#
發表於 08-11-3 13:43 |只看該作者
我個B差唔多兩個月啦, 由於有幾日我唔得閒,我亞媽幫我照顧住阿B,佢用奶粉餵佢,跟住佢同我講,話阿B依家要飲160ml奶奶,跟住又話亞B巳經戒咗夜奶. 點知我同亞B返咗屋企之後,佢又係要半夜起身食. 之後我亞媽猛話我唔夠奶.唔通我一餐要兩邊都比佢食?咁我咪好難夠奶比佢食(因為只得四個鐘個胸都係好"林", 做唔切奶)?好灰, 好想放棄, 因為真係怕亞B唔夠食.... 各位有經驗的媽媽,你們可有辨法?


大宅

積分: 3986

畀面勳章


2#
發表於 08-11-3 14:45 |只看該作者
兩邊咪兩邊囉...佢唔夠食你就要比晒兩邊佢架喇=佢真係要食晒兩邊先夠O既話你個胸自然會做多D奶黎應付,不過可能要用幾日時間適應架,唔可以心急架...至於夜奶,佢食奶粉就可以唔洗食夜奶唔出奇吖,因為奶粉飽肚D麻...人奶會快肚餓D麻...


別墅

積分: 636


3#
發表於 08-11-3 15:05 |只看該作者
不如睇下呢篇野...
http://anyichen.pixnet.net/blog/post/21807190


大宅

積分: 2982


4#
發表於 08-11-3 16:37 |只看該作者
冇錯係供求問題,兩邊咪兩邊,如果唔俾佢食你既奶量只會愈來愈少,精神係 : 佢一要就俾咁你先會多奶,可以試下埋身吃完再泵一陣,剌激大腦造奶. 你知唔知咩叫"愈有愈有" ? 就係咁啦.

原文章由 annatse45 於 08-11-3 14:45 發表
兩邊咪兩邊囉...佢唔夠食你就要比晒兩邊佢架喇=佢真係要食晒兩邊先夠O既話你個胸自然會做多D奶黎應付,不過可能要用幾日時間適應架,唔可以心急架...至於夜奶,佢食奶粉就可以唔洗食夜奶唔出奇吖,因為奶粉飽肚D麻...人 ...

[url=http://lilypie.com][img]http://lilypie.com/pic/080130/QHJc.jpg[/img


別墅

積分: 654


5#
發表於 08-11-3 17:41 |只看該作者
yipyipamy,

我餵了兩個仔, 分別差不多餵到一歲及兩歲,兩個仔幾乎每次都要食兩邊的, 食兩邊基本上這是正常不過的. bb要食餵奶,你餵了奶, 乳房就會知道要再製造奶, 唔會食晒的.  但你要記得自己要食多些有營養的東西才會有奶, 因為你食甚麼, 你的奶就是甚麼.

原文章由 yipyipamy 於 08-11-3 13:43 發表
我個B差唔多兩個月啦, 由於有幾日我唔得閒,我亞媽幫我照顧住阿B,佢用奶粉餵佢,跟住佢同我講,話阿B依家要飲160ml奶奶,跟住又話亞B巳經戒咗夜奶. 點知我同亞B返咗屋企之後,佢又係要半夜起身食. 之後我亞媽猛話我唔夠 ...
My mission in life is to promote, protect and support breastfeeding.

希望每位媽媽都可以享受喂奶的樂趣!  每位bb都可以在媽媽懷裡享用媽媽的奶奶和感受媽媽的愛!

更多母乳資訊或哺乳支援
http://www.breastfeeding.org.hk/


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


6#
發表於 08-11-3 20:18 |只看該作者
食兩邊好正常
人奶係咁
愈食愈有
唔食就冇


大宅

積分: 1390


7#
發表於 08-11-4 00:30 |只看該作者
我B8個月都係食曬兩邊.......唔夠未再比奶粉


大宅

積分: 1195


8#
發表於 08-11-4 00:50 |只看該作者
好多謝大家的意見. 我要再努力努力, 我唔要比我亞媽睇死. 都唔明, 佢都係用人奶餵我細佬, 都應該知道人奶媽咪係好需要身邊的人支持同鼓勵,但現在佢反而打擊我, 最好我係轉全奶粉, 咁佢就可以同BB玩多啲, 唔洗BB一要食佢迫住要比返我....mouth:

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo