母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 595


1#
發表於 08-11-1 18:25 |只看該作者
(因出世時6lbs,現只得5.2lbs,醫生話計左收水但都較輕得多唔及格, 加上有黄, 大小便的次數都不及格, 是因為吃得太少, 昨晚留院照了燈,今天回家了.)
其實都好唔開心, 因為自己乳頭的問題以致baby食唔飽, 搞到有黃要留院照燈.

Baby 剛出世6天, 我好想全人奶, 但我的乳頭較扁平(而baby個嘴仔又較細,好多時就算佢用力啜都吸得唔多,然後太累睡著了), 是否會影响baby吸啜? 我昨日開始谷奶, 而baby啜到我兩乳頭好痛, 所以我便用泵出嚟然後用匙餵, 但baby食左好多風落肚, 有時仲勁打隔. 請問我應否考慮用奶樽等baby食得好d先, 追番d磅數? 但又好擔心佢好似我大女咁, 啜左奶樽後就有乳頭混淆問題.
請可給我一點見意嗎? 謝謝


大宅

積分: 2514


2#
發表於 08-11-2 11:26 |只看該作者
我的乳頭都較扁平,但bb食得都ok..
我諗應該唔會太大影響..
我個b都是6日大..


別墅

積分: 516


3#
發表於 08-11-2 15:52 |只看該作者
If your baby has difficulties in sucking the nipples, try to pump the brest milk and feed him/her with bottles la, so that you will not feel too hurt with your nipples, and the baby can have breast milk at the same time.


別墅

積分: 948


4#
發表於 08-11-4 15:25 |只看該作者

我的乳頭較扁平,是否影响baby吸啜?

原文章由 princesshey 於 08-11-1 18:25 發表
(因出世時6lbs,現只得5.2lbs,醫生話計左收水但都較輕得多唔及格, 加上有黄, 大小便的次數都不及格, 是因為吃得太少, 昨晚留院照了燈,今天回家了.)
其實都好唔開心, 因為自己乳頭的問題以致baby食唔飽, 搞到有黃要留 ...


其實我的乳頭較扁平,也沒有影响baby吸啜的 . bb 吃奶是要吸啜到乳暈部份而不是吸啜乳頭. 而當bb正確吸啜到乳汁.慢慢也會把乳頭也吸至突出. 所以不必擔心是乳頭出問題. 最重要是bb是否正確吸食.如餵哺有問題可到健康院請教姑娘有關技巧. 我也得到她們的細心指導才成功餵哺. 我bb 快3歲了

[ 本文章最後由 dora830 於 08-11-4 15:27 編輯 ]


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo