母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 382


1#
發表於 08-11-4 16:29 |只看該作者
昨日泵奶竟然變咗青色, 開頭懷疑可能係食菜所致, 但想起前日只是吃了一碗分量的菜心, 同平時差唔多...剛剛有位媽咪同我講, 話奶少咗會慢慢變稀, 營養價值也隨之大減, 仲有可能變色...
bb平時吃最後一餐都會瞓過夜, 6點幾先醒. 但琴晚餵咗5安泵奶+埋身餵了大半個鐘, bb都唔係瞓得好好, 仲半夜3點幾醒咗, 好有可能係食唔飽, 而3點幾我又餵佢, 6點幾又醒, 事實都好像告訴我, 我好似真係餓親囡囡!

咁係咪已經係時間唔餵得bb喇?

唔夠奶已經令自己掙扎咗好耐, 又唔開心咗好耐, 餵咗5個月, 雖然返工之後變咗半人奶, 但總算係盡了責任. 心情好矛盾, 呢兩日全日只泵一兩次都只係有少少漲涱地的感覺, 我諗如果真係唔泵, 好快就"無痛收奶"lu~~

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo