自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 2472


1#
發表於 16-8-1 16:46 |只看該作者
早幾日發我個女手腳都有呢d紅點,佢就勁d,腳板底都係估唔連我都有,凹起好痕,好似蚊咬咁,應該唔會啦浄係手掌手指la先有,諗緊好唔好睇醫生



男爵府

積分: 6413


2#
發表於 16-8-1 17:04 |只看該作者

引用:早幾日發我個女手腳都有呢d紅點,佢就勁d,

原帖由 Maya5488 於 16-08-01 發表
早幾日發我個女手腳都有呢d紅點,佢就勁d,腳板底都係估唔連我都有,凹起好痕,好似蚊咬咁,應該唔會啦浄係 ...
濕疹一種,叫汗疱疹,我試過係超級痕,用d 商場d 有菌洗手淚惹返黎,壓力大會生多d


男爵府

積分: 6413


3#
發表於 16-8-1 17:05 |只看該作者

引用:早幾日發我個女手腳都有呢d紅點,佢就勁d,

原帖由 Maya5488 於 16-08-01 發表
早幾日發我個女手腳都有呢d紅點,佢就勁d,腳板底都係估唔連我都有,凹起好痕,好似蚊咬咁,應該唔會啦浄係 ...
如果係女女有,貼張相問下jm 睇下係咪手足口先


男爵府

積分: 6200


4#
發表於 16-8-1 17:24 |只看該作者
可能係手足口.


大宅

積分: 2472


5#
發表於 16-8-1 18:57 |只看該作者
睇左中醫話濕疹呀,好痕呀救命,已經經執左d蓮蓬,同煲冬瓜意米飲下


大宅

積分: 3150


6#
發表於 16-8-3 10:12 |只看該作者
似手足口病


大宅

積分: 2472


7#
發表於 16-8-3 18:53 |只看該作者
WUSHEPO 發表於 16-8-3 10:12
似手足口病

真係!不幸中招!咁大個人第一次手足口病,喉嚨痛到爆,手腳似針吉,乜家務都做唔到,煮唔到飯,第一晚完全痕到訓唔到,好慘



大宅

積分: 3150


8#
發表於 16-8-5 12:18 |只看該作者
Maya5488 發表於 16-8-3 18:53
真係!不幸中招!咁大個人第一次手足口病,喉嚨痛到爆,手腳似針吉,乜家務都做唔到,煮唔到飯,第一晚完 ...

咁醫生有無俾止痕 膏同藥俾你
我都係上個月中左
之後入埋屯門醫院隔離


大宅

積分: 2472


9#
發表於 16-8-5 13:13 |只看該作者
WUSHEPO 發表於 16-8-5 12:18
咁醫生有無俾止痕 膏同藥俾你
我都係上個月中左
之後入埋屯門醫院隔離

有揸止痕膏呀,不過醫生話冇藥食,消炎藥對手足口病冇乜用,等佢自己好⋯

依家科技咁昌明一個咁普通既病都冇得醫,他媽的

邊個發明到治療手足口既藥真係要俾個諾貝爾獎佢


大宅

積分: 3150


10#
發表於 16-8-5 17:07 |只看該作者
Maya5488 發表於 16-8-5 13:13
有揸止痕膏呀,不過醫生話冇藥食,消炎藥對手足口病冇乜用,等佢自己好⋯

依家科技咁昌明一個咁普通既病 ...

因為我上次痕到腳板底行路都痛


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo