跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1248


1#
發表於 08-12-15 11:12 |只看該作者
最近才搬來西環, 幫b女報左三間N1, 偉思, 卓基, 聖雅各寶翠園, 想出年報聖心K1, 而家偉思, 卓基,已經收左, 如果考到三間,你地會點揀?


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


2#
發表於 08-12-15 11:36 |只看該作者
咁你即係只會讀一年就會轉聖心?
如果係咁, 其實冇咩所謂. 不過如果真係要揀, 我就會揀聖雅各. 因為佢地係全日制, 有長D時間train小朋友自理同禮貌. 呢D對考學校係好重要架. 其實考K1時, 學校都唔係睇academic既野, 而係小朋友有冇自信, 有冇禮貌, 肯唔肯開口講野同人對答.


男爵府

積分: 7329


3#
發表於 08-12-15 12:34 |只看該作者
聖雅各N1 得半日咋! 全日的聖雅各只有銅鑼灣同灣仔有咋!


原文章由 Teresa 於 08-12-15 11:36 發表
咁你即係只會讀一年就會轉聖心?
如果係咁, 其實冇咩所謂. 不過如果真係要揀, 我就會揀聖雅各. 因為佢地係全日制, 有長D時間train小朋友自理同禮貌. 呢D對考學校係好重要架. 其實考K1時, 學校都唔係睇academic既 ...


男爵府

積分: 5499


4#
發表於 08-12-15 13:10 |只看該作者
I think the school close to your house is better!

http://i92.photobucket.com/albums/l29/chrisyam/Christmas/160711198.gif


男爵府

積分: 6052


5#
發表於 08-12-15 13:56 |只看該作者
我個女而家讀緊偉思n1, 我自己覺得幾好, 老師有愛心同埋盈盈返學返得好開心!不過我地都係只會讀埋呢個n1, 因為我地下年會讀st clare(交左留位費)或者聖心(希望考到啦)。
原文章由 kaichian 於 08-12-15 11:12 發表
最近才搬來西環, 幫b女報左三間N1, 偉思, 卓基, 聖雅各寶翠園, 想出年報聖心K1, 而家偉思, 卓基,已經收左, 如果考到三間,你地會點揀?


大宅

積分: 4817


6#
發表於 08-12-16 12:39 |只看該作者
係呀, 我囝囝都只係會讀n1, k1都會同佢轉.


複式洋房

積分: 129


7#
發表於 08-12-16 15:55 |只看該作者
唔知偉思點 , 不過我就會揀卓基或者聖雅各
因為我都係咁揀.


別墅

積分: 855


8#
發表於 08-12-16 22:12 |只看該作者
我個case同 060905 一樣,不過我囡囡係讀卓基全日班,
其實我覺得邊間都冇所謂,最緊要佢開心,同學到野!


男爵府

積分: 6052


9#
發表於 08-12-17 13:40 |只看該作者
咁咪有機會做同學仔??
原文章由 Gmajor 於 08-12-16 22:12 發表
我個case同 060905 一樣,不過我囡囡係讀卓基全日班,
其實我覺得邊間都冇所謂,最緊要佢開心,同學到野!


大宅

積分: 1486


10#
發表於 08-12-17 22:46 |只看該作者
盈盈媽咪,

我係hayliemami吖,haylie都係讀wisely喎!!
佢讀上午幼兒甲班,即劉老師個班, 囡囡係同學嗎??

hayliemami


男爵府

積分: 6052


11#
發表於 08-12-18 02:05 |只看該作者
hayliemami,

嘩, 呢個世界真係小小小, 原來我地好有緣, 不過盈盈係讀乙班, 你有無湊haylie返學架?? 我差唔多day day都送盈盈返學架, 係有時公司要返早先無送咋!

盈盈媽咪


大宅

積分: 1486


12#
發表於 08-12-18 12:39 |只看該作者
盈盈媽咪,

我無送haylie返學ga,因為要返工,仲成日都要返mainland添.
不過而家有咗下年3月生,生完可能做全職媽媽!

hayliemami


男爵府

積分: 6052


13#
發表於 08-12-18 13:09 |只看該作者
hayliemami ,

恭喜喎, 咁haylie咪就黎有伴囉!

我都有返工, 不過我公司彈性上班時間, 所以湊完盈盈返學再返工, 都幾趕架!

我都好想做全職媽媽, 睇見盈盈成日同我講「媽咪唔好返工, 陪我丫」我真係好想請假, 不過無計, 又要養仔女, 又要供樓, 唯有頂硬上!

盈盈媽咪

[ 本文章最後由 060905 於 08-12-18 13:10 編輯 ]


別墅

積分: 855


14#
發表於 08-12-18 21:02 |只看該作者
原文章由 060905 於 08-12-17 13:40 發表
咁咪有機會做同學仔??


hi 060905,

係呀!到時睇下考到邊間!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo