我同99平時關係OK!(吾同住!)
老公系孝順仔,每兩個禮拜就會同佢阿媽飲茶,我當然都會跟住一齊去!
吾知點解99見一次就踩我一次,吾通我真系好蝦D!!!
每次飲茶99都借頭借路話我肥,一系就品評我既衣著,一系就話我肥人怕熱!
99講左我3次之後,我就番屋企發46脾氣,問佢點解99話我吾幫下口?
46話頭兩次聽吾到,到第三次先聽到!
現在為左呢件事我就一直僅僅於懷!
無謂做到禁賤,出埋錢請飲茶仲要比人話!!!
而家除非大時大節,否則我都吾會去見99,由得46單拖自己去!我同46講99玩針對,玩人身攻擊!
46一入去99屋企就開行個冷氣就得,將成個風扇對住自己就得,
我食完碗面,插住個竹蜻蜓就話我肥人怕熱!