婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3961


1#
發表於 16-8-18 01:49 |只看該作者
本帖最後由 Ssssyiu 於 16-9-26 18:50 編輯

Del


子爵府

積分: 14851


2#
發表於 16-8-18 03:33 |只看該作者
本帖最後由 美菲絲 於 16-8-18 03:34 編輯
Ssssyiu 發表於 16-8-18 01:49
講左九萬次咪成日抱住個孫訓,佢自己本身唔洗人抱都訓到,99就永世唔聽當我發up風。

依家我個仔晚晚都嘈要 ...

既然唔係奶奶湊~~~為乜佢會抱到你個仔訓???

家陣你老公反口半夜唔理個仔囉~~~咁咪唔帶個孫返去俾奶奶抱住訓囉~~~留返係屋企冇人抱~~過一排就會回復返之前唔洗人抱住訓既習慣架啦~~~

你老公話唔得既時候~~~你咪話你都唔得囉~~之前你話左咁會出事架啦~~~老公死唔信~~仲應承佢會搞掂個仔~~你先由奶奶姐~~~既然奶奶唔肯聽你講個後果你老公又唔負責既~~你自然要阻止個仔同奶奶接觸架啦~~~

你同奶奶講~~~我唔係嫌個仔麻煩~~~係唔想你搞到我個仔變得咁麻煩~~~不過依種為求搶到個孫黎湊既人你講乜都係冇用~~~


大宅

積分: 3961


3#
發表於 16-8-18 03:51 |只看該作者
美菲絲 發表於 16-8-18 03:33
既然唔係奶奶湊~~~為乜佢會抱到你個仔訓???

家陣你老公反口半夜唔理個仔囉~~~咁咪唔帶個孫返去俾奶奶抱住 ...

99放大假,依家成日嘈住要見孫,已經避得就避,都知佢麻鬼煩,成日抱抱抱,抱到訓先肯放手,仲要好自豪可以抱到個孫訓咁!

好啦,有時返去探99,我地唔抱bb,bb扭計喊,佢又話陰公囉,你點湊佢架,湊到喊得咁慘,我湊果陣唔會咁架喎,話我唔識湊仔。緊係啦,佢日抱夜抱,每次抱足成日返去之後我個仔就扭足幾日,上次返完去之後呢幾晚又係咁,晚晚都嘈到凌晨兩三點!

頭先又係到扭計大喊,我老公又唔理,又話佢抱個仔個仔不停扭,然後就攤係床打機!望都唔望下。
我搞到依家先岩岩哄掂我個仔訓,真係火都滾埋!同佢講話次次都係咁,講左唔好抱咁多仲要抱住訓唔好,同99講佢又黑我面,同c6講又話99見得少,抱下姐,玩就佢地玩,屎就我黎執!今個星期我已經嬲到唔返去,但下個星期c6又話一定要返去,到時又抱抱抱,返黎又係我受罪,諗起都好激氣


子爵府

積分: 14851


4#
發表於 16-8-18 04:33 |只看該作者
Ssssyiu 發表於 16-8-18 03:51
99放大假,依家成日嘈住要見孫,已經避得就避,都知佢麻鬼煩,成日抱抱抱,抱到訓先肯放手,仲要好自豪可 ...


咁你要同老公傾搞先喎~~~唔係唔俾奶奶見~~~係講緊BB眼訓就要放落床等佢自己訓~~而唔係抱到佢訓著扮搖搖床囉~~~BB醒既時候冇話唔俾奶奶抱呀~~~醒既時候咪抱~~~~

你係FTM???係既話咪由個仔喊~~~等老公冇得訓~~第二朝冇精神返工囉~~~個仔佢冇份既咩~~~仲要係佢縱容奶奶搞出黎~~~唔係家下咁hea過當冇野~~然後留返你執手尾架~~~

有事實証明~~之前個BB好地地唔會半夜喊~~~就係奶奶搞到佢咁~~~

同老公講明~~~下次奶奶再唔肯放低俾BB訓既~~~就即時抱埋BB拎袋返屋企~~~橫掂你都唔驚開口去話佢(有d新抱唔敢出聲阻止奶奶)~~~奶奶真係想見呀B多d既~~~就咪搞咁多問題出黎俾你執手尾~~~返一返去要搞到幾晚冇覺好訓既~~~試問有邊個願意帶個B返去呀~~~


大宅

積分: 3787


5#
發表於 16-8-18 08:26 |只看該作者
Ssssyiu 發表於 16-8-18 01:49
講左九萬次咪成日抱住個孫訓,佢自己本身唔洗人抱都訓到,99就永世唔聽當我發up風。

依家我個仔晚晚都嘈要 ...

你奶奶當你發up風 我覺得你要再強勢d
點都唔比佢抱
如果係ftm 應該可以由你控制得到


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 16-8-18 09:03 |只看該作者

回覆:火都滾埋

阿 b 半夜醒就叫隻佬去,自己打死唔幫手,再絕d就打電話比99,叫佢泥攪返掂。

點評

EudyptulaMinor    發表於 16-8-18 10:29
總有離別的時候


男爵府

積分: 9263


7#
發表於 16-8-18 10:42 |只看該作者
BB幾多個月? 如果返去俾99抱一、兩個鐘應該不至於搞到BB唔抱唔肯瞓, 你每次返99度都留足成日? 你c6話要返去, 你地兩個大人返唔帶BB得唔得, 外家有冇人可以幫手湊幾個鐘?

學留上jm話齋, 半夜BB喊, 你就三更半夜打俾99"請教"下點樣氹BB瞓啦, 最好叫99過黎親身示範~


翡翠宮

積分: 94880


8#
發表於 16-8-18 11:25 |只看該作者
一定要你C6出馬,咁樣揾自己嚟搞

點評

wcpcelia    發表於 16-8-18 16:36


大宅

積分: 1999


9#
發表於 16-8-18 12:09 |只看該作者
Ssssyiu 發表於 16-8-18 03:51
99放大假,依家成日嘈住要見孫,已經避得就避,都知佢麻鬼煩,成日抱抱抱,抱到訓先肯放手,仲要好自豪可 ...

抱瞓係大忌,你一定要你C6感受吓執手尾嘅之味先得!


珍珠宮

積分: 44848


10#
發表於 16-8-18 12:12 |只看該作者

回覆樓主:

你同老公都未有共識 99又點會啋你
鬧爆咗你老公先 再減少見6299啦
遲下唔係抱咁簡單
係勁俾零食呀 買玩具呀等等 有排激


大宅

積分: 2591


11#
發表於 16-8-18 12:22 |只看該作者
樓主應該要由老公方面入手, 因為你99根本唔會理你講乜! 要你老公直接同佢自己阿媽講,唔可以抱住唻訓。


大宅

積分: 2470


12#
發表於 16-8-18 13:10 |只看該作者
回覆 Ssssyiu 的帖子

日頭99湊, 揹住佢瞓著先放低, 我地夜晚就由得佢熜燈播瞓覺歌山門自己瞓...
99知道個孫夜晚係咁瞓覺既, 就話我地....
咁黑, 會嚇親佢既, 99咁大個人間房黑晒都驚啦,
何況咁細個bb, 阿b咁細個唔識講比你知佢好驚架嘛, 以前鄉下d bb嚇親要去喊驚既....

我每晚都咁比阿囝咁瞓, 阿囝每晚都15分鐘內瞓著, 咁晚晚都要去喊驚囉


水晶宮

積分: 59284


13#
發表於 16-8-18 15:11 |只看該作者
再係唔聽講成日抱住bb,以後就更加少機會俾佢見


男爵府

積分: 7561

陪月勳章


14#
發表於 16-8-18 16:41 |只看該作者
同C6講都冇用架喇, 都知樓主C6同99係咩野人


之後就個個星期都唔帶bb返去, C6要求都拒絕, 總之就係唔返, 睇下之後佢地會點


大宅

積分: 3961


15#
發表於 16-8-18 16:52 |只看該作者
同99講佢又話我地bb嚇親喎,好似係我地屋企就有鬼咁,成日話嚇親個孫先喊,明明就係佢抱到個孫識扭計先咁,衰在老公又幫99,又話係嚇親嚇親,無啦啦係屋企又會有人嚇佢既,跟住又話狗嚇親bb,成日想我掉左隻狗,邊有人咁衰格架


水晶宮

積分: 51139


16#
發表於 16-8-18 16:57 |只看該作者

回覆:火都滾埋

真係要由你老公戈度入手,BB半夜唔訓,一定要踢醒你老公,叫佢湊,咁佢先會驚!
湊BB最大鑊就係抱住訓慣左,一定要改變尼個習慣,長期會造成好嚴重嘅依賴,唔抱不停喊又變成好無安全感,兩樣都會影響佢日後自信心嘅發展 。。唔好睇少~
啲99有時真係靠害架~我朋友個BB,唔知點解,就算抱住都喊,一定要抱住un下或周圍行先停,後尾佢發現,原來佢99每朝6點,BB一訓醒喊,佢99就即刻抱埋bb落街行。 。


大宅

積分: 3961


17#
發表於 16-8-18 17:43 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 16-8-18 10:42
BB幾多個月? 如果返去俾99抱一、兩個鐘應該不至於搞到BB唔抱唔肯瞓, 你每次返99度都留足成日? 你c6話要返去 ...

我地每次返去都要留足成日架,下午返凌晨走咁滯都比人話留得少呀!最好朝早七八點就返到去,凌晨都唔好走,住返三兩日先走。大人返小朋友唔返緊係唔得,主角係個孫,最好大人唔返個孫返就得,我99成日想我地返去放低個孫就走就最好,佢可以做乜同帶去邊都得!


伯爵府

積分: 17773


18#
發表於 16-8-18 18:01 |只看該作者
應該教訓老公至真,夜晚一於迫老公湊仔無得瞓,佢就知問題。。。。男人永遠針唔吉到肉唔知痛架囉!我就係咁迫老公。


男爵府

積分: 8372


19#
發表於 16-8-18 19:10 |只看該作者
Ssssyiu 發表於 16-8-18 01:49
講左九萬次咪成日抱住個孫訓,佢自己本身唔洗人抱都訓到,99就永世唔聽當我發up風。

依家我個仔晚晚都嘈要 ...

狠心啲,半夜喊點都踢你老公去湊!


大宅

積分: 3961


20#
發表於 16-8-18 19:29 |只看該作者
M.A.C 發表於 16-8-18 18:01
應該教訓老公至真,夜晚一於迫老公湊仔無得瞓,佢就知問題。。。。男人永遠針唔吉到肉唔知痛架囉!我就係咁 ...

個仔喊佢係可以當聽唔到,依然訓得著

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo