個人覺得講價乃人之常情, 只要唔過份我都唔會太反感, 今日收到兩個講價message
1. 220得唔得?玩具反斗城買滿500送100 coupon.
我想覆咁你去玩具反斗城買, 但我都費事沒完沒了,我就唔覆算數, 點知佢再問二百得唔得……睇個fb後生細女,咁嘅?
2. 係一個無禮voice message : 係乜嘢做㗎,重唔重㗎,有冇盒㗎,如果重唔要㗎啦! 拿,我最多只可以畀到50蚊你!
真係多謝晒
我開價一百蚊,90%新,市價250左右。聽到個拿字,我真係唔覆都唔得, 我覆50蚊你都可以慳番
, 我最平只可以賣一百蚊。對方係一個c9
為了二小豬三小豬做了全職奴婢;好彩大豬生生性性^^