自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21746


1#
發表於 16-8-21 23:21 |只看該作者
其實我想帶無患子香體磨砂霜,好似粗鹽咁嘅質地?如果唔可以帶,台灣邊度有得買?


男爵府

積分: 5910


2#
發表於 16-8-22 00:12 |只看該作者
1仔1女 發表於 16-8-21 23:21
其實我想帶無患子香體磨砂霜,好似粗鹽咁嘅質地?如果唔可以帶,台灣邊度有得買?
...

應該唔俾帶上飛機,統一布丁都唔俾帶上飛機⋯小朋友要係海關前食曬或丟咗


男爵府

積分: 5910


3#
發表於 16-8-22 00:13 |只看該作者
1仔1女 發表於 16-8-21 23:21
其實我想帶無患子香體磨砂霜,好似粗鹽咁嘅質地?如果唔可以帶,台灣邊度有得買?
...

磨沙,放行裏箱寄倉啦


侯爵府

積分: 21746


4#
發表於 16-8-22 00:16 |只看該作者
kay 發表於 16-8-22 00:13
磨沙,放行裏箱寄倉啦

即係得唔得?唔得係咪掉左去就ok?我怕當係毒品攪到上唔到機就慘


子爵府

積分: 12816


5#
發表於 16-8-22 00:23 |只看該作者

回覆樓主:

唔過100帶得呀
有儀器test到係咪毒品架嘛
同埋有晒包裝全新既應該ok


侯爵府

積分: 21746


6#
發表於 16-8-22 00:27 |只看該作者
Robinrobinrobin 發表於 16-8-22 00:23
唔過100帶得呀
有儀器test到係咪毒品架嘛
同埋有晒包裝全新既應該ok

本帖最後由 1仔1女 於 16-8-22 00:27 編輯

唔係全新架,本身100g,用左2次咁囉


禁止訪問

積分: 50185


7#
發表於 16-8-22 00:31 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21746


8#
發表於 16-8-22 00:35 |只看該作者
QQfishma 發表於 16-8-22 00:31
点解要帶上機?

去汗臭,我怕俾汗臭死


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 16-8-22 00:35 |只看該作者
寄倉OK


禁止訪問

積分: 50185


10#
發表於 16-8-22 00:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21746


11#
發表於 16-8-22 00:46 |只看該作者
QQfishma 發表於 16-8-22 00:41
咁嚴重

咁汗唔會香架嘛我又唔用止汗用品,咪用呢d囉


禁止訪問

積分: 50185


12#
發表於 16-8-22 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10187


13#
發表於 16-8-22 00:53 |只看該作者
如果無其他液體hand cary上機,100ML無問題


子爵府

積分: 12816


14#
發表於 16-8-22 00:54 |只看該作者
1仔1女 發表於 16-8-22 00:27
本帖最後由 1仔1女 於 16-8-22 00:27 編輯

唔係全新架,本身100g,用左2次咁囉

我平時都係咁帶一袋skincare上機
每枝獨立個 container唔過100ml/g就 ok


珍珠宮

積分: 39471


15#
發表於 16-8-22 00:55 |只看該作者

回覆:磨砂可以帶上飛機嗎?

唔過100ml可以,過100ml就連布丁呀、牙膏呀、半固體嘅任何野佢都可以唔比你帶上機,除非寄倉!寄艙就冇限,如果你怕麻煩又或者怕到時有乜爭拗,放喺寄艙行李入面就最穩陣



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


侯爵府

積分: 21746


16#
發表於 16-8-22 00:57 |只看該作者
Robinrobinrobin 發表於 16-8-22 00:54
我平時都係咁帶一袋skincare上機
每枝獨立個 container唔過100ml/g就 ok

咁hand carry應該o k吧


侯爵府

積分: 21746


17#
發表於 16-8-22 00:59 |只看該作者
ferrari2007 發表於 16-8-22 00:55
唔過100ml可以,過100ml就連布丁呀、牙膏呀、半固體嘅任何野佢都可以唔比你帶上機,除非寄倉!寄艙就冇限, ...

我怕到時唔俾過起左我件行李就大件事


子爵府

積分: 12816


18#
發表於 16-8-22 01:00 |只看該作者
1仔1女 發表於 16-8-22 00:57
咁hand carry應該o k吧

係呀
正常唔會去懷疑你果啲係危險品 or 毒品
最緊要係個容器本身唔過100ml


侯爵府

積分: 21746


19#
發表於 16-8-22 01:02 |只看該作者
Robinrobinrobin 發表於 16-8-22 01:00
係呀
正常唔會去懷疑你果啲係危險品 or 毒品
最緊要係個容器本身唔過100ml

感謝


珍珠宮

積分: 39471


20#
發表於 16-8-22 10:00 |只看該作者

引用:Quote:ferrari2007+發表於+16-8-22+00:55+

原帖由 1仔1女 於 16-08-22 發表
我怕到時唔俾過起左我件行李就大件事
唔會啦,寄艙行李無限制,但你其實handCarry都可以



人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo