懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 155


1#
發表於 16-8-26 17:02 |只看該作者
想問下咁多位媽咪,
會唔會去睇醫生食藥呀?
呢幾日開始咳+打乞痴...
已經連飲左幾日康鈣c都頂唔住
好爭扎睇唔睇醫生


大宅

積分: 3324


2#
發表於 16-8-26 17:06 |只看該作者

回覆樓主:

如果夠3個月就睇吧,醫生會開啲對bb冇影響既藥


男爵府

積分: 6970


3#
發表於 16-8-26 17:33 |只看該作者

回覆樓主:

會,我比較擔心病耐左唔好d病毒勁左仲衰,初期用輕微藥可能都得,但拖耐左就未必得


侯爵府

積分: 23469

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


4#
發表於 16-8-26 17:44 |只看該作者
睇佐醫生先,拎定藥,自己頂到就唔食


禁止訪問

積分: 789


5#
發表於 16-8-26 18:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1049


6#
發表於 16-8-26 18:48 |只看該作者
過去一個星期感冒,流鼻水,喉嚨痛到講不到野。沒吃藥,沒看醫生,7天后漸漸好了!多喝水!


男爵府

積分: 9918


7#
發表於 16-8-26 19:22 |只看該作者
會. 要盡快好


別墅

積分: 881


8#
發表於 16-8-28 11:05 |只看該作者
我之前都感冒左兩個星期。日日用鹽水嗽兩次口,狂飲暖水。雖然睇左醫生,但無食藥。戒口、訓多d,會快好d~ 但如果自己頂唔順,不如睇醫生食藥,起碼舒服d,對媽咪心情同埋BB都有正面影響。醫生識開孕婦藥,我有朋友懷孕期間感冒,食醫生開嘅藥都無影響BB~


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


9#
發表於 16-8-28 20:19 |只看該作者
飲多D水,訓一覺,話唔定會自然好返。


別墅

積分: 537


10#
發表於 16-8-29 12:36 |只看該作者

回覆樓主:

我上星期都病左,去左睇醫生,醫生都唔開藥比我,寫3日假叫我休息,冇藥食真係好辛苦,又冇胃口食野,訓又訓唔好,都成個星期都未好返晒,所以要小心身體,唔好再病呀!


複式洋房

積分: 369


11#
發表於 16-8-29 12:52 |只看該作者
我都感冒搞到肚柯
而家都1516食唔食葯好


珍珠宮

積分: 36055

2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


12#
發表於 16-8-29 14:26 |只看該作者
睇左先, 食唔食係自己決定....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo