懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1172


1#
發表於 08-11-14 17:17 |只看該作者
好擔心,而家8week,尋晚開始,今朝先睇c+,斷斷續續咁,最高時38.8


複式洋房

積分: 372


2#
發表於 08-11-14 17:26 |只看該作者
咁你睇醫生有問醫生嗎?
醫生其實一般話發燒感冒唔會影響BABY,不過如果持續高溫就一定要睇醫生!
藥最好唔好亂食,除非醫生講座100%安全!!
懷孕初期好多人都有感冒發燒的,但通常醫生又唔會話實一定影響BB,因為都係睇BB發展~
你最好發高燒就即刻搵方法降溫,飲大量的水!!
冇必要都唔好食藥 !!!


大宅

積分: 2742

好媽媽勳章


3#
發表於 08-11-14 18:28 |只看該作者
快d去睇醫生啦!!!
我上個星期都發燒, 當時大約6周
醫生話有需要就要食藥, 當然佢會開d安全既藥!!
我一共睇左3個醫生, 由開頭唔食藥,
到後來真係喉嚨炎, 醫生話如果含"濃"就會好麻煩. 就要吊針
好在最後都食藥好番!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo