親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2209


1#
發表於 16-8-31 13:01 |只看該作者
如果自駕遊遇雪會危險嗎?(emoji)


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-8-31 21:09 |只看該作者

回覆:東京新年自駕遊日光輕井澤

要租雪軚喎, 基本上都ok既, 不過最好預鬆少少時間




珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 16-9-1 08:34 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-8-31 21:09
要租雪軚喎, 基本上都ok既, 不過最好預鬆少少時間

但係唔係間間有雪軚租,請問你租邊間架?我指係東京
日本の平安を祈ります


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 16-9-1 08:43 |只看該作者
kk80400 發表於 16-9-1 08:34
但係唔係間間有雪軚租,請問你租邊間架?我指係東京
你可以租完車再request, 我訂左日產(經樂天), 再e-mail叫佢加雪軚


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 16-9-1 08:44 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-9-1 08:43
你可以租完車再request, 我訂左日產(經樂天), 再e-mail叫佢加雪軚

你係邊日去呀?你地玩邊道呀?有冇緣可以一齊呢
日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 16-9-1 08:45 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-9-1 08:43
你可以租完車再request, 我訂左日產(經樂天), 再e-mail叫佢加雪軚

請問樂天你租幾錢呀?有冇中文導航呢?
日本の平安を祈ります


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 16-9-1 08:46 |只看該作者
kk80400 發表於 16-9-1 08:44
你係邊日去呀?你地玩邊道呀?有冇緣可以一齊呢
我聖誕同easter去, 所以過年唔去東京, 唔係比人話架


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 16-9-1 08:47 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-9-1 08:46
我聖誕同easter去, 所以過年唔去東京, 唔係比人話架

我係復活節去呀,我4/14出發 你呢?同埋你目的地係?
日本の平安を祈ります


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 16-9-1 08:48 |只看該作者
kk80400 發表於 16-9-1 08:45
請問樂天你租幾錢呀?有冇中文導航呢?
我係早幾個月佢半價果陣book, 聖誕包埋雪軚7日大約4萬幾yen (P2 class)
你可以去Tabirai到望吓 租budget果啲會平啲, nissan都比官網平啲啲


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 16-9-1 08:51 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-9-1 08:48
我係早幾個月佢半價果陣book, 聖誕包埋雪軚7日大約4萬幾yen (P2 class)
你可以去Tabirai到望吓 租budget果 ...

唔該哂先 想問下機場拎車,返東京會唔會好難呢?我老公係第1次係東京自駕,我地之前就係布吉自駕過
日本の平安を祈ります


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 16-9-1 08:51 |只看該作者
kk80400 發表於 16-9-1 08:47
我係復活節去呀,我4/14出發 你呢?同埋你目的地係?
我早你一星期出發, 會再上東北呀


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 16-9-1 08:58 |只看該作者
kk80400 發表於 16-9-1 08:51
唔該哂先 想問下機場拎車,返東京會唔會好難呢?我老公係第1次係東京自駕,我地之前就係布吉自駕過
...
一般啦, 我冇駕開車會覺得少少難, 市區首都高啲車好快, 我跟佢限速行比人由頭推到尾, 好有壓力, 揾位停埋一邊叫C6駕, 佢就好輕鬆同人鬥快, 所以我唔會係市中心駕車, 郊區就OK好輕鬆


其實你幫手睇下GPS提點吓都冇乜問題, 同埋早少少返去東京區唔係繁忙時間基本上唔難

機場租東京還會有異地還車附加費, 不過都係幾千yen, 你機場搭車出去都要啦






珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 16-9-1 09:01 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-9-1 08:58
一般啦, 我冇駕開車會覺得少少難, 市區首都高啲車好快, 我跟佢限速行比人由頭推到尾, 好有壓力, 揾位停埋一 ...

明白 真係唔該哂你 好似自駕有d難度,或者我都係考慮下先啦,不過真係唔該哂呀
日本の平安を祈ります


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 16-9-1 09:02 |只看該作者
TMC3012 發表於 16-9-1 08:51
我早你一星期出發, 會再上東北呀

再東北,係秋田果邊?
日本の平安を祈ります


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 16-9-1 09:55 |只看該作者
kk80400 發表於 16-9-1 09:02
再東北,係秋田果邊?
NO, 上次遊左個大圈, 今次去會去新潟同埋酒田果邊呀

點評

kk80400    發表於 16-9-1 11:06

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo