親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4383

食得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


1#
發表於 16-9-1 18:00 |只看該作者
請問有冇人去完台中手上有親手窯的門票無用呢?或者如果有JM住日月潭民宿可否幫忙問有冇呢張門票?

我中秋後出發. 計劃去呢度玩...但見有人話寄番香港要NT650..都唔平....所以想睇下有冇人有門票可送..起碼慳番一筆......

謝謝大家!


男爵府

積分: 8043


2#
發表於 16-9-4 10:11 |只看該作者
JR08 發表於 16-9-1 18:00
請問有冇人去完台中手上有親手窯的門票無用呢?或者如果有JM住日月潭民宿可否幫忙問有冇呢張門票?

我中秋 ...

親手窰是不用門票的
如參加陶土或其他活動,才要付款
至於寄回香港的郵費,計算都複雜,可以問清楚先考慮是否參加活動


大宅

積分: 4383

食得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


3#
發表於 16-9-4 10:52 |只看該作者
wyh:) 發表於 16-9-4 10:11
親手窰是不用門票的
如參加陶土或其他活動,才要付款
至於寄回香港的郵費,計算都複雜,可以問清楚先考慮 ...

我意思就是做陶瓷的票,我知有民宿派票可以去免費玩,只收燒和寄的錢,這我間民宿又無

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo