懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1226


1#
發表於 16-7-29 10:23 |只看該作者
我第一胎,開始緊張~~10月18日預產期~~~


大宅

積分: 4718

Poo得好勳章 瞓得好勳章 Xmas吸收勳章


2#
發表於 16-7-29 13:28 |只看該作者

回覆樓主:

10月14
唔想佢出世住出世之後就無左自己,無左自由,乜都無哂
不過其實都好想見下日日踢到我翻肚既小惡魔到底咩樣 最緊要佢健康


伯爵府

積分: 16058


3#
發表於 16-7-29 14:10 |只看該作者
回覆 鰻魚壽司 的帖子

第一胎,仲未ready


禁止訪問

積分: 1920


4#
發表於 16-7-29 14:11 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6970


5#
發表於 16-7-29 14:38 |只看該作者

回覆樓主:

10/1,未有特別感覺


複式洋房

積分: 125


6#
發表於 16-7-29 17:29 |只看該作者
你同我都好近啵~我10月19架。而家都未識緊張,係期待果日既來臨咋^_^


別墅

積分: 906


7#
發表於 16-7-31 00:55 |只看該作者
suki-c 發表於 16-7-29 10:23
我第一胎,開始緊張~~10月18日預產期~~~

13/10 好想快啲卸貨


大宅

積分: 1766


8#
發表於 16-7-31 01:18 |只看該作者
suki-c 發表於 16-7-29 10:23
我第一胎,開始緊張~~10月18日預產期~~~

我都係……!有D緊張!好驚痛,順產!不過咩都未買


大宅

積分: 1226


9#
發表於 16-8-1 11:19 |只看該作者
我都係想順產,7號會去BB展買野~~~而家BB在肚感覺好好~~但又唔可唔比佢出來噃~~但又想見到BB~~真係矛盾~~心情又緊張...又驚....好亂呀~~~哈哈


複式洋房

積分: 165


10#
發表於 16-8-3 13:06 |只看該作者
我10月19,第一胎,想順產但好怕痛丫
咩都未買,諗住bb展先一次過買


洋房

積分: 85


11#
發表於 16-8-3 13:27 |只看該作者

回覆:suki-c 的帖子

10月18預產期,阿B俾正常大左個幾禮拜,諗緊係咪要準備定走佬袋!開始接收二手用品,同格下價!都開始睇下生bb既post,希望可以順產啦!


大宅

積分: 1585


12#
發表於 16-8-3 13:30 |只看該作者
我十月一日丫,咩都未準備,想時間快啲過(emoji)


複式洋房

積分: 371


13#
發表於 16-8-3 13:42 |只看該作者
我10月4日第一胎。
我咩都未準備呀! 只係出開街順便睇下邊d野啱但未買。之前見d朋友成日都話好忙好忙準備呢樣準備果樣,對比我而家好似懶懶閒咁唔知我到時趕唔趕得切呢~


大宅

積分: 1226


14#
發表於 16-8-22 15:11 |只看該作者
回覆 Alcy2012 的帖子

而家買都未遲~~~盡快做好準備AR^^


大宅

積分: 1226


15#
發表於 16-8-22 15:12 |只看該作者
近排發夢成日見到呀B~~可能我緊張左自己都唔知~~同埋隻腳水腫到好痕~~你地有冇呀?!


大宅

積分: 1367


16#
發表於 16-8-22 15:40 |只看該作者
suki-c 發表於 16-8-22 15:12
近排發夢成日見到呀B~~可能我緊張左自己都唔知~~同埋隻腳水腫到好痕~~你地有冇呀?! ...

我都開始行得多會水腫啦,小腿漲晒咁,唯有行下坐下抖下,試過飲節瓜赤小豆瘦肉湯去水腫幾work!
阿B開始越來越大隻,成日郁黎郁去,夜晚黑直頭練踢腿咁,冇覺好瞓⋯⋯


大宅

積分: 1226


17#
發表於 16-8-22 15:42 |只看該作者
回覆 BlossomAlmond 的帖子

你個B~~係未囝囝呀?! 我呀B就每次睇城寨時佢就開始~~跟住人踢~~


大宅

積分: 1367


18#
發表於 16-8-22 17:59 |只看該作者
suki-c 發表於 16-8-22 15:42
回覆 BlossomAlmond 的帖子

你個B~~係未囝囝呀?! 我呀B就每次睇城寨時佢就開始~~跟住人踢~~ ...

哈哈,你個B好得意呀,我個係囝囝呀


大宅

積分: 3323


19#
發表於 16-8-22 20:29 |只看該作者
15/10!!我個b又係日日拳打腳踢無時停,我都好想知呢個悪霸到底乜野樣不過又唔想佢早岀世,最好坐到39wk才岀來吧


複式洋房

積分: 150


20#
發表於 16-8-22 20:39 |只看該作者
msckw 發表於 16-8-22 20:29
15/10!!我個b又係日日拳打腳踢無時停,我都好想知呢個悪霸到底乜野樣不過又唔想佢早岀世,最好坐到3 ...

我都係15/10. 心情既緊張又期待(emoji)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo