懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 412


1#
發表於 08-11-14 00:16 |只看該作者
天氣好dry呀...可以飲d咩呀....^^


大宅

積分: 3618


2#
發表於 08-11-14 08:45 |只看該作者
蘋果雪梨蜜棗(+瘦肉就自便)
幾潤...


大宅

積分: 1461


3#
發表於 08-11-14 14:23 |只看該作者
原文章由 mc_baby 於 08-11-14 08:45 發表
蘋果雪梨蜜棗(+瘦肉就自便)
幾潤...



雪梨好似好涼係咪真係飲得

<a href="http://www.TickerFactory.com/">
<img border="0" src="http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;51;11/st/20090601/n/Bianca/dt/13/k/ca2d/age.png"></a>


大宅

積分: 3618


4#
發表於 08-11-14 14:36 |只看該作者
雪梨淨食係涼架...
但煲了就ok...



原文章由 dorajoyce 於 08-11-14 14:23 發表



雪梨好似好涼係咪真係飲得


大宅

積分: 1461


5#
發表於 08-11-14 15:00 |只看該作者
原文章由 mc_baby 於 08-11-14 14:36 發表
雪梨淨食係涼架...
但煲了就ok...



Oh... thx

<a href="http://www.TickerFactory.com/">
<img border="0" src="http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;51;11/st/20090601/n/Bianca/dt/13/k/ca2d/age.png"></a>


別墅

積分: 974


6#
發表於 08-11-14 15:57 |只看該作者
我懷孕頭三個月都食左好多雪梨喎....原來0甘涼架?我仲唸住唔飲得涼茶就食多D生果添...因為我本身都好容易熱氣...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo