自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 924


1#
發表於 16-9-13 19:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38881


2#
發表於 16-9-13 20:04 |只看該作者
sobranieee 發表於 16-9-13 19:47
之前食開啫啫魚卜嗰間小菜執左。。請問有無人知邊度有得食

本帖最後由 jarjane 於 16-9-13 20:06 編輯

順德公漁村
QuickMemo+_2016-09-13-20-06-02.JPEG


子爵府

積分: 12071


3#
發表於 16-9-13 20:05 |只看該作者
sobranieee 發表於 16-9-13 19:47
之前食開啫啫魚卜嗰間小菜執左。。請問有無人知邊度有得食

太子有間食烤魚、米線,我地成班人經常去食佢嘅魚卜米線


男爵府

積分: 6734


4#
發表於 16-9-14 09:47 |只看該作者
筲箕灣東大街有間叫魚鍋既有,好好味


子爵府

積分: 11114

2018復活節勳章


5#
發表於 16-9-14 10:03 |只看該作者
sobranieee 發表於 16-9-13 19:47
之前食開啫啫魚卜嗰間小菜執左。。請問有無人知邊度有得食
其實好多有小炒地方都有. 旺角朗豪對附近有間肥牛火煱酒家有. 油麻地有間叫煜記都有.佐敦食粥個都好似有

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo