懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 115


1#
發表於 16-9-17 21:55 |只看該作者
我以前都有乳頭濕疹,一年一次咁。但有左之後就好唔到。日日流膿同乳暈裂開。我去睇皮膚科,醫生話唔用得類固醇,所以開左salicylic acid (0.7%)比我,一日用兩次。

但我search下呢個成份,外國好多報告話孕婦最好唔好用(高劑量同口服)

有無JM 懷孕時有試過乳頭濕疹?點解決?


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


2#
發表於 16-9-17 22:05 |只看該作者
咁你試下佢睇過第個醫生,同埋問下佢呢隻藥喇,係咪孕婦最好唔用


大宅

積分: 2584


3#
發表於 16-9-17 22:25 |只看該作者
你幾多week? 孕婦唔係唔用得類固醇,劑量低,唔係長期用,唔係懷孕早期用就ok. 我妊娠濕疹睇好出名嘅醫生都有開類固醇。醫生話早期唔用得係因為胎兒器官未到發展成熟階段,所以唔會開,中後期用低劑量就ok. 建議你轉醫生,如果你啱啱懷孕,都係忍下,搽多啲保濕,等佢冇咁痕。有人會用椰子油,你可以試下,不過我自己就唔係好啱用。


別墅

積分: 582


4#
發表於 16-9-17 22:28 |只看該作者
daydaykaka 發表於 16-9-17 21:55
我以前都有乳頭濕疹,一年一次咁。但有左之後就好唔到。日日流膿同乳暈裂開。我去睇皮膚科,醫生話唔用得類 ...

本帖最後由 siubobo1002 於 16-9-17 22:28 編輯

我都有呀!!!!不過我係有左先有乳暈濕疹!我都睇過乳腺科,開左含有類固醇抗生素同埋消炎成份既藥膏,查左都冇乜好轉,直到而家已經維持左3個月。
情況同你一樣流膿,有時好乾好痕仲會有血!我而家日日用凡士林厚敷,一乾就查,再用棉花遮住唔好整到bra.
我最擔心係餵唔到人奶



複式洋房

積分: 115


5#
發表於 16-9-17 23:57 |只看該作者
FortuneFountain 發表於 16-9-17 22:25
你幾多week? 孕婦唔係唔用得類固醇,劑量低,唔係長期用,唔係懷孕早期用就ok. 我妊娠濕疹睇好出名嘅醫生都 ...

我啱啱過三個月。。。我應該會轉醫生!


複式洋房

積分: 115


6#
發表於 16-9-17 23:59 |只看該作者
siubobo1002 發表於 16-9-17 22:28
本帖最後由 siubobo1002 於 16-9-17 22:28 編輯

我都有呀!!!!不過我係有左先有乳暈濕疹!我都睇過 ...

我都係乳暈(上面打錯左),真係好困擾!
我買左d for 生完bb怕漏奶嗰啲pad隔住個bra, 幾好用又唔會痴住啲膿,你可以去睇下


別墅

積分: 582


7#
發表於 16-9-18 01:25 |只看該作者
daydaykaka 發表於 16-9-17 23:59
我都係乳暈(上面打錯左),真係好困擾!
我買左d for 生完bb怕漏奶嗰啲pad隔住個bra, 幾好用又唔會痴住啲膿 ...

其實我睇過外科 乳腺科 政府產檢都有比佢睇過,醫生都係話冇辦法 仲可能愈來愈嚴重 因為陀緊bb荷爾蒙影響
所以我都只係盡量令佢唔好乾!
等我聽日都去買乳墊試下先。希望大家都快d好返


大宅

積分: 2584


8#
發表於 16-9-18 02:00 |只看該作者
daydaykaka 發表於 16-9-17 23:57
我啱啱過三個月。。。我應該會轉醫生!

轉醫生啦, 其實用藥膏搽好左然後加強保濕應該會好好多! 我而家早晚都搽乳頭霜,都係盡量唔好俾佢乾,一乾就痕


複式洋房

積分: 115


9#
發表於 16-9-18 08:46 |只看該作者
FortuneFountain 發表於 16-9-18 02:00
轉醫生啦, 其實用藥膏搽好左然後加強保濕應該會好好多! 我而家早晚都搽乳頭霜,都係盡量唔好俾佢乾,一 ...

我想問乳頭霜係咩牌子喺邊買?想試下~


大宅

積分: 2584


10#
發表於 16-9-18 11:30 |只看該作者
daydaykaka 發表於 16-9-18 08:46
我想問乳頭霜係咩牌子喺邊買?想試下~

我用呢隻咋 係萬寧買
myimage.jpg


複式洋房

積分: 115


11#
發表於 16-9-18 11:35 |只看該作者
FortuneFountain 發表於 16-9-18 11:30
我用呢隻咋 係萬寧買

Thank you!! ^^

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo