自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35737


1#
發表於 16-9-18 16:05 |只看該作者
我部i phone 5s,昨晚升左iso 10,發覺秏電超快,同埋機身長期微熱
好煩,早知唔up啦!
有冇辦法改善?請指教!


伯爵府

積分: 18380


2#
發表於 16-9-18 16:39 |只看該作者

回覆:i phone 5s 升 ISO 10 有問題

之前update IOS9.3.5已經發覺耗電量快,所以暫唔會update 10了。




珍珠宮

積分: 35737


3#
發表於 16-9-18 18:06 |只看該作者

引用:之前update+IOS9.3.5已經發覺耗電量快,所

原帖由 rello 於 16-09-18 發表
之前update IOS9.3.5已經發覺耗電量快,所以暫唔會update 10了。
我而家直頭待機狀態都好快冇電
你唔up真係明智之舉



點評

wcpcelia    發表於 16-9-19 10:42


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 16-9-18 18:07 |只看該作者



大宅

積分: 1496


5#
發表於 16-9-18 20:10 |只看該作者
我無呢個問題啵


珍珠宮

積分: 35737


6#
發表於 16-9-18 20:18 |只看該作者
jung93 發表於 16-9-18 20:10
我無呢個問題啵

你都係5s?


水晶宮

積分: 60641


7#
發表於 16-9-18 20:21 |只看該作者
我是i6,都覺有這問題,後悔up 左


大宅

積分: 2484


8#
發表於 16-9-18 22:25 |只看該作者
聽講啱啱更新完背後仲有好多嘢run緊,所以會又熱又倒水。我部5s一更新完都又熱又lag又食電,但第二日已經正常返啦


珍珠宮

積分: 35737


9#
發表於 16-9-18 23:29 |只看該作者
頭號肥妹 發表於 16-9-18 22:25
聽講啱啱更新完背後仲有好多嘢run緊,所以會又熱又倒水。我部5s一更新完都又熱又lag又食電,但第二日已經正 ...

真架?真係太好喇!咁我唔洗咁擔心喇!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo