母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1520


1#
發表於 17-7-31 02:23 |只看該作者
奶量過多好困擾,全埋身bb次次一啜幾啖有噴奶反應 射到佢臉 又會濁親
聽講每次餵完b 可以用花椰菜FU胸減奶量
Work唔work?
仲有乳腺阻塞問題,有粒同硬塊,苦惱


大宅

積分: 4343


2#
發表於 17-7-31 11:11 |只看該作者
大公主 發表於 17-7-31 02:23
奶量過多好困擾,全埋身bb次次一啜幾啖有噴奶反應 射到佢臉 又會濁親
聽講每次餵完b 可以用花椰菜FU胸減奶 ...

白色的椰菜凍敷可減奶,不過bb易濁親,可以泵左頭一分鐘的前奶出來,咁bb 再埋身就冇咁易濁到。個胸有粒粒可能係塞左,試下大力啲打圈推散再泵,或者食通乳寶。


大宅

積分: 1208


3#
發表於 17-8-1 01:21 |只看該作者

回覆樓主

係藥房買通草 煲湯/煲水加落去 可以幫助通乳腺


大宅

積分: 1188


4#
發表於 17-8-1 10:38 |只看該作者
回覆 chingyan0524 的帖子




大宅

積分: 1520


5#
發表於 17-8-2 02:00 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-8-1 01:21
係藥房買通草 煲湯/煲水加落去 可以幫助通乳腺
但通草好似係增奶量?我奶量太多,半夜一定石頭胸,怕怕


大宅

積分: 1208


6#
發表於 17-8-2 02:56 |只看該作者
大公主 發表於 17-8-2 02:00
但通草好似係增奶量?我奶量太多,半夜一定石頭胸,怕怕

唔增奶架 通乳腺~ 我個女已加固兩餐 搞到間唔中都塞到痛到不得了 叫奶奶幫我買通草 藥房d人叫佢加落上奶湯 我叫佢千萬唔好煲木瓜湯啦我唔洗增奶 好驚塞 咁我奶奶就幫我就咁煲通草加水當水飲/加d瘦肉煲湯 其實你煲普通湯水都可以加落去架~

我果陣都係次次噴到個女一面都係又濁親 所以餵奶必備一條軟既毛巾係隔離 feel到要噴奶 多數又濁親會離口 我就即刻用毛巾禁一禁住 唔洗噴到一面都係 又令佢唔好噴咁勁


大宅

積分: 1520


7#
發表於 17-8-2 19:37 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-8-2 02:56
唔增奶架 通乳腺~ 我個女已加固兩餐 搞到間唔中都塞到痛到不得了 叫奶奶幫我買通草 藥房d人叫佢加落上奶 ...
我都係咁,一feel到噴就離口 你呢家有冇減到奶量?


大宅

積分: 1208


8#
發表於 17-8-4 11:29 |只看該作者
大公主 發表於 17-8-2 19:37
我都係咁,一feel到噴就離口 你呢家有冇減到奶量?

減左 但間中都係塞 一塞就啜多幾次 食卵磷脂 飲通草水


大宅

積分: 1520


9#
發表於 17-8-5 13:24 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-8-4 11:29
減左 但間中都係塞 一塞就啜多幾次 食卵磷脂 飲通草水
卵磷脂每日食幾粒?樽身寫1-2粒。但網上有人就話塞緊可以4粒通乳寶又得唔得??


大宅

積分: 1208


10#
發表於 17-8-6 12:32 |只看該作者
大公主 發表於 17-8-5 13:24
卵磷脂每日食幾粒?樽身寫1-2粒。但網上有人就話塞緊可以4粒通乳寶又得唔得??
...

本帖最後由 chingyan0524 於 17-8-6 12:33 編輯

我果樽寫早晚飯後各一粒 我試過臨訓前直接食兩粒 通乳寶我聽講係work既但未買過呀


大宅

積分: 1520


11#
發表於 17-8-6 12:56 |只看該作者
chingyan0524 發表於 17-8-6 12:32
本帖最後由 chingyan0524 於 17-8-6 12:33 編輯

我果樽寫早晚飯後各一粒 我試過臨訓前直接食兩粒 通乳 ...
我塞胸上面,仲有一粒粒,好難清,好痛苦


大宅

積分: 1208


12#
發表於 17-8-6 17:31 |只看該作者
大公主 發表於 17-8-6 12:56
我塞胸上面,仲有一粒粒,好難清,好痛苦

你要做下高難度動作 要BB個下唇對住你塞果個位 基本上應該係你要將佢訓係張大人床然後你再撐住隻手先做到 然後佢一路啜你一路忍痛推奶出黎 係會痛到禁眼水架但一定要推 下唇係啜得有力好多架

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo