自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8502


1#
發表於 16-10-1 11:26 |只看該作者
當年年少無知,以為傳銷好易搵錢,日日去銅鑼灣傳銷香薰,諗起嗰段日子真慘


珍珠宮

積分: 49735

hashtag影視迷勳章


2#
發表於 16-10-1 11:30 |只看該作者

引用:當年年少無知,以為傳銷好易搵錢,日日去銅

原帖由 gigicatb 於 16-10-01 發表
當年年少無知,以為傳銷好易搵錢,日日去銅鑼灣傳銷香薰,諗起嗰段日子真慘 ...
前2至3年仲有 因為工作需要要上佢地傳銷的位置
全部變晒大陸的人了 仲要超多人
仲好團結叫口號 可能賺唔到香港人錢 轉賺大陸人錢


大宅

積分: 1788


3#
發表於 16-10-1 11:34 |只看該作者
gigicatb 發表於 16-10-1 11:26
當年年少無知,以為傳銷好易搵錢,日日去銅鑼灣傳銷香薰,諗起嗰段日子真慘 ...
當然有,不過變晒B6之嘛

點評

wcpcelia    發表於 16-10-3 12:08
If you never abandon,I will in life and death


翡翠宮

積分: 77001

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 16-10-1 12:54 |只看該作者

回覆樓主:

大陸人嚟香港傳銷合唔合法?佢哋算唔算黑工?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo