自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2262


1#
發表於 16-10-2 10:01 |只看該作者
公司人數6、70
派薑醋好似太大陣仗,而且唔係人人都食
有無jm建議可以用咩其他野代替?
其實志在大家都開心下甘
如果派薑醋對方會唔會以為我要佢回禮?我唔想搞到人地誤會




象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


2#
發表於 16-10-2 10:04 |只看該作者

回覆:唔派薑醋,可以用咩代替?

買些西餅請同事食,通知大家喜訊~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


複式洋房

積分: 415


3#
發表於 16-10-2 10:16 |只看該作者
本帖最後由 biothermus 於 16-10-2 10:17 編輯

薑醋卷,雞酒卷,餅乾,朱古力,mochi ,旨在開心啫。同埋如果薑醋唔使個個派,擺茶水間自己拎咪得,鍾意就食。


琥珀宮

積分: 169651


4#
發表於 16-10-2 10:21 |只看該作者

引用:公司人數6、70派薑醋好似太大陣仗,而且唔

原帖由 噢賣打令 於 16-10-02 發表
公司人數6、70
派薑醋好似太大陣仗,而且唔係人人都食
有無jm建議可以用咩其他野代替?
派紅雞蛋,一人一隻





水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 16-10-2 10:29 |只看該作者
噢賣打令 發表於 16-10-2 10:01
公司人數6、70
派薑醋好似太大陣仗,而且唔係人人都食
有無jm建議可以用咩其他野代替?

我自己部門60+人,同事都係派薑醋,邊個食就自己過去but, 好簡單。

點評

wcpcelia    發表於 16-10-2 19:34
ada0707    發表於 16-10-2 13:38


大宅

積分: 3684


6#
發表於 16-10-2 10:31 |只看該作者

回覆樓主:

我姐夫公司興女派西餅,仔派雪茄

點評

ada0707    發表於 16-10-2 13:39


大宅

積分: 2262


7#
發表於 16-10-2 11:52 |只看該作者

回覆:木土土 的帖子

几得意喎!




大宅

積分: 2262


8#
發表於 16-10-2 11:53 |只看該作者

回覆:ChloeMa 的帖子

預几多份量?10斤裝可以20個人,預備30斤?




公爵府

積分: 28042


9#
發表於 16-10-2 11:54 |只看該作者
木土土 發表於 16-10-2 10:21
派紅雞蛋,一人一隻

紅雞蛋都幾好wor(emoji)(emoji)


珍珠宮

積分: 34926

畀面勳章


10#
發表於 16-10-2 12:15 |只看該作者

回覆:唔派薑醋,可以用咩代替?

紅雞蛋


水晶宮

積分: 52143

減齡達人勳章


11#
發表於 16-10-2 12:15 |只看該作者
其實,我做過嘅幾間公司,冇派薑醋的習慣!大家係開開心心説句恭喜就是了。


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


12#
發表於 16-10-2 12:22 |只看該作者

回覆樓主:

其實可能我地係小公司得12人,從來冇呢個習慣


翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 16-10-2 13:10 |只看該作者

回覆樓主:

不如派薑醋劵?我收過覺得幾好, 可以揀換雞酒


男爵府

積分: 6420


14#
發表於 16-10-2 13:14 |只看該作者
派紅雞蛋同乳豬一大隻


伯爵府

積分: 16212


15#
發表於 16-10-2 13:35 |只看該作者
紅雞旦,整埋原子印印埋小朋友名,將來小朋友生日會都可以咁做,加個靚靚包装袋,超正(emoji)


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


16#
發表於 16-10-2 14:57 |只看該作者

回覆樓主:

我無派薑醋,擺公司唔係人人食,擺得耐又壞,食又要翻熱又要洗,請食餅/糖仲方便。


侯爵府

積分: 21738

2018復活節勳章


17#
發表於 16-10-2 15:10 |只看該作者
噢賣打令 發表於 16-10-2 10:01
公司人數6、70
派薑醋好似太大陣仗,而且唔係人人都食
有無jm建議可以用咩其他野代替?

我個時係薑醋 + 西餅


伯爵府

積分: 17486


18#
發表於 16-10-2 15:13 |只看該作者
菇芝bebi 發表於 16-10-2 13:35
紅雞旦,整埋原子印印埋小朋友名,將來小朋友生日會都可以咁做,加個靚靚包装袋,超正(emoji)
...

正喔,包裝袋要去邊買到?


子爵府

積分: 10573


19#
發表於 16-10-2 15:15 |只看該作者
MAXLAU2002 發表於 16-10-2 10:31
我姐夫公司興女派西餅,仔派雪茄

Me2


珍珠宮

積分: 38404


20#
發表於 16-10-2 15:16 |只看該作者
噢賣打令 發表於 16-10-2 10:01
公司人數6、70
派薑醋好似太大陣仗,而且唔係人人都食
有無jm建議可以用咩其他野代替?

男B派雪茄、女B派酒心太軟。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo