自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   3


大宅

積分: 3093


1#
發表於 16-10-6 07:35 |只看該作者
突然黑屏, 有無辦法攞番裏面資料?


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 16-10-6 07:51 |只看該作者
JJHK 發表於 16-10-6 07:35
突然黑屏, 有無辦法攞番裏面資料?

應該係certify, 我之前個samsung都係咁,無晒電話﹑相片。


侯爵府

積分: 21501


3#
發表於 16-10-6 08:04 |只看該作者

回覆樓主:

過左保養期?


大宅

積分: 3093


4#
發表於 16-10-6 08:11 |只看該作者
jolps 發表於 16-10-6 08:04
過左保養期?

過左保養期!


侯爵府

積分: 21501


5#
發表於 16-10-6 08:34 |只看該作者
本帖最後由 jolps 於 16-10-6 08:34 編輯
JJHK 發表於 16-10-6 08:11
過左保養期!

V10死左機,但我重未。。backup
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=18641051&fromuid=194222

你冇睇呢個post咩? 我睇完立即backup左落sd card...

你如果冇backup, 應該都凍過水, 但你不妨入去睇下, 好似有個JM話唔知邊度搵人整, 可以攞返d相之類~

點評

wcpcelia    發表於 16-10-6 08:46


伯爵府

積分: 15762


6#
發表於 16-10-6 08:39 |只看該作者

回覆:LG手機黑屏

你嗰部都係v10,最近聽倒好多人呢部燒左底板


珍珠宮

積分: 35916


7#
發表於 16-10-6 08:42 |只看該作者
mini122 發表於 16-10-6 08:39
你嗰部都係v10,最近聽倒好多人呢部燒左底板

v10都係咁?之前g4有一排所以fd嘅g4都燒底板


侯爵府

積分: 24828

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 16-10-6 09:32 |只看該作者
到,我部都過唔到九月,可能係捉精靈出事。


侯爵府

積分: 21501


9#
發表於 16-10-6 09:35 |只看該作者
dede2005 發表於 16-10-6 09:32
到,我部都過唔到九月,可能係捉精靈出事。

我都聽過係因為捉精靈出事, 我冇捉, 未有事發生..


大宅

積分: 3093


10#
發表於 16-10-6 11:37 |只看該作者
dede2005 發表於 16-10-6 09:32
到,我部都過唔到九月,可能係捉精靈出事。

我無捉精0, 話黑屏就黑屏, 好突然, 無先兆。係攞唔番D相, 有D心痛. 維修中心話收錢換底板。


大宅

積分: 1839

BK福利官勳章


11#
發表於 16-10-6 11:43 |只看該作者

回覆樓主:

我明白。。我部g4 就係咁 ...冇晒d資料


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


12#
發表於 16-10-6 11:46 |只看該作者
JJHK 發表於 16-10-6 11:37
我無捉精0, 話黑屏就黑屏, 好突然, 無先兆。係攞唔番D相, 有D心痛. 維修中心話收錢換底板。
...

一燒底版就無得救架啦,上次出G4 2部都玩唔到10個月就燒底版,一整好即trade。

身邊好多朋友用都係一樣,LG已經black list唔會再買。


侯爵府

積分: 23806

陪月勳章


13#
發表於 16-10-6 11:52 |只看該作者
麵包超人^o^ 發表於 16-10-6 08:42
v10都係咁?之前g4有一排所以fd嘅g4都燒底板
係﹐哩期係V10。


大宅

積分: 3093


14#
發表於 16-10-6 11:59 |只看該作者
c.vieri 發表於 16-10-6 11:46
一燒底版就無得救架啦,上次出G4 2部都玩唔到10個月就燒底版,一整好即trade。

身邊好多朋友用都係一樣, ...

LG black list, samsung又爆炸。邊隻機好?


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


15#
發表於 16-10-6 12:01 |只看該作者
JJHK 發表於 16-10-6 11:59
LG black list, samsung又爆炸。邊隻機好?

G4壞左後我出左 iphone 6S+,老公就出左Samsung note 5


侯爵府

積分: 24828

馬年勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 16-10-6 13:11 |只看該作者
用慣 android 機唔想用 iPhone , 所以我轉用 「日本」機了


別墅

積分: 733


17#
發表於 16-10-6 19:59 |只看該作者

回覆樓主:

我部g4試過壞底板 拎去×達整$500拎得返資料 拎完資料即壞返最後拎返lg整 因未過保養


大宅

積分: 2728


18#
發表於 16-10-7 00:24 |只看該作者
JJHK 發表於 16-10-6 11:37
我無捉精0, 話黑屏就黑屏, 好突然, 無先兆。係攞唔番D相, 有D心痛. 維修中心話收錢換底板。
...

我部LG都係燒咗底版,未過保養,想問換底板要幾錢?Thx


水晶宮

積分: 68485


19#
發表於 16-10-7 01:00 |只看該作者
i got the same problem


男爵府

積分: 8517


20#
發表於 16-10-7 01:19 |只看該作者
我用咗G5兩個月,
係上唔到4G架,
只可用wifi 同3G。
大家小心唔好再中伏。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo