想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5391


1#
發表於 16-10-3 23:24 |只看該作者
本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 11:06 編輯

Del


水晶宮

積分: 51853

牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 16-10-3 23:33 |只看該作者

回覆:想請教下想生B行房當晚。。。。尷尬

會沖,但瞓番半個鐘左右先沖。


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 16-10-3 23:36 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kamkam528 於 16-10-3 23:37 編輯

上次bingo個次,我完事後,㑹訓床15分鐘到,再起身沖涼。 丁丁要入都入咗la,沖涼冇題到的,吾沖甘dirty怕有尿道炎


大宅

積分: 1126


4#
發表於 16-10-4 00:35 |只看該作者
睇下你子宮前位後位,前位趴住patpat抬高,後位墊高腰patpat位,雙腿抬高,揀pose,不過我習慣左右打側都訓下,只為兩邊都有卵巢,唔知今個月邊邊排,但我加埋會停30-60分鐘(純粹個人意見):mother:


伯爵府

積分: 16058


5#
發表於 16-10-4 06:54 |只看該作者
你平時cycle幾多日?如果月經唔準,建議用紅d捕捉排卵期


男爵府

積分: 5391


6#
發表於 16-10-4 06:57 |只看該作者
Froggreen 發表於 16-10-4 06:54
你平時cycle幾多日?如果月經唔準,建議用紅d捕捉排卵期

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:48 編輯

Del


男爵府

積分: 5391


7#
發表於 16-10-4 06:58 |只看該作者
kamkam528 發表於 16-10-3 23:36
上次bingo個次,我完事後,㑹訓床15分鐘到,再起身沖涼。 丁丁要入都入咗la,沖涼冇題到的,吾沖甘dirty怕 ...

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:48 編輯

Del


男爵府

積分: 5391


8#
發表於 16-10-4 07:01 |只看該作者
nalinacc 發表於 16-10-4 06:58
本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:48 編輯

Del

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:48 編輯

Del


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 16-10-4 10:20 |只看該作者
nalinacc 發表於 16-10-4 06:58
同埋你沖完後,會唔會有好多液體流返出黎,我無詳細睇係咩,唔知係我自己定老公果啲。。。
...

有㗎。 多概係會留番d 精出泥呀


男爵府

積分: 5391


10#
發表於 16-10-4 10:31 |只看該作者
kamkam528 發表於 16-10-4 10:20
有㗎。 多概係會留番d 精出泥呀

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:48 編輯

Del


大宅

積分: 4896


11#
發表於 16-10-5 13:15 |只看該作者

回覆樓主:

我本身對男性液體敏感 , 所以會即刻沖 , 放心 , 唔會影響bingo ga


男爵府

積分: 5391


12#
發表於 16-10-5 19:00 |只看該作者
eeyore_ada 發表於 16-10-5 13:15
我本身對男性液體敏感 , 所以會即刻沖 , 放心 , 唔會影響bingo ga

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:49 編輯

Del


男爵府

積分: 6731


13#
發表於 16-10-5 20:09 |只看該作者
我試左兩個月中左,平時係即刻起身沖,但會流返啲精出來,但中果次我係曲起腳訓左一陣先起身沖涼


男爵府

積分: 5391


14#
發表於 16-10-5 21:07 |只看該作者
cometingliu 發表於 16-10-5 20:09
我試左兩個月中左,平時係即刻起身沖,但會流返啲精出來,但中果次我係曲起腳訓左一陣先起身沖涼
...

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:49 編輯

Del


大宅

積分: 4743


15#
發表於 16-10-5 21:56 |只看該作者
nalinacc 發表於 16-10-5 21:07
即係你意思你平時都會完事後即刻沖,而有次訓左陣先起身果次就中左??

但係正常射入面,但冲就冲外面,應該無影響架woo


男爵府

積分: 5391


16#
發表於 16-10-5 21:59 |只看該作者
t08 發表於 16-10-5 21:56
但係正常射入面,但冲就冲外面,應該無影響架woo

本帖最後由 nalinacc 於 17-2-15 12:49 編輯

Del


複式洋房

積分: 469


17#
發表於 16-10-5 23:33 |只看該作者
nalinacc 發表於 16-10-4 06:57
我無特登睇,只係有計月經黎14天左右咋,想請教要點做啊??咩叫紅d

大家都係女人,有咩好尷尬14日只係for大部分經期正常嘅女性。如月經唔準要用排卵試紙,而為咗精準咁計到排粒卵出嚟嘅嗰個「黃金一刻」,需要用好多試紙由完經個日開始不斷試。因此,為咗節省成本,好多jm會用內地出品的「大衛」牌試紙,而因試紙是紅色,所以叫紅d (d for David)。同牌子重有綠d是用來驗孕的。

而如果你預算充足可以用clear blue,連鎖藥房有售。或者好似我咁用紅d confirm左再用cb試多次睇下係咪哈哈笑。

我bingo咗喇,祝妳都快啲有好消息啦!


別墅

積分: 965


18#
發表於 16-10-6 02:52 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 SpringShek 於 16-10-6 02:53 編輯

唔一定係黎m第一日開始計第14日就排卵,正確係距離下次m倒數14日先至係排卵!只係因為多數人個cycle係28日,所以好多人以為係m第一日計。就如我十幾歲時日話自己唔自己period唔準,因為我只計幾多號黎m,到想生BB用apps去記錄先知原來我好準,我cycle係31日,所以由m後第17日先係排卵,唔係14日。


大宅

積分: 1394


19#
發表於 16-10-6 09:40 |只看該作者
boeboeboboe 發表於 16-10-5 23:33
大家都係女人,有咩好尷尬14日只係for大部分經期正常嘅女性。如月經唔準要用排卵試紙,而為咗精準 ...

boeboeboboe

, congratulations :)


男爵府

積分: 6731


20#
發表於 16-10-6 12:09 |只看該作者
本帖最後由 cometingliu 於 16-10-6 12:12 編輯
nalinacc 發表於 16-10-5 21:07
即係你意思你平時都會完事後即刻沖,而有次訓左陣先起身果次就中左??

我其實真正係試左兩次,我完事習慣係去尿尿同沖涼,第一次就係咁,見到流返XX出黎。第二次係成功果次,我係訓左陣,無去尿尿但有沖涼,都見到流返XX出黎但無咁多

仲有呀,我係兩個m期之間即係第二個禮拜做既,即掂!



首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo