跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 348


1#
發表於 08-11-19 14:25 |只看該作者
紅外線直髲器會否傷頭髮? 我早兩日去開新都城在food court 樓下的活動檔口處試用了他們既紅外線直髲器, 效果好好, 好似做咗負離子, 佢話唔傷頭髮, 不過唔知係咪? 低溫200度左右要近$500, 高溫400度左右要近$600, 我本想去做負離子, 但太貴同我個頭髲之前已受損, 又唔知邊處做好, 所以現想問大家, 有無此直髲器資料!


大宅

積分: 3763

醒目開學勳章


2#
發表於 08-11-19 18:22 |只看該作者
我行新都城時都見過,仲親''頭''試埋,我又覺得唔係好直咋喎,仲聞到陣''火農''味由我個頭度發出囉,(佢已經唔係開到最高溫)
況且五百幾蚊我覺得真係貴左d,旺角大把平過佢啦~~


男爵府

積分: 5667


3#
發表於 08-11-20 01:18 |只看該作者
早在2個月之前,我都試過用自己試。

我要確保自己買o左o係屋企能夠d.i.y.捲靚靚造型。

不過,個夾o既捲曲效果都唔及用棒好...自己唔係有多餘$、加上冇referrence,冇信心﹏


複式洋房

積分: 348


4#
發表於 08-11-20 13:59 |只看該作者

回覆 #1 muiskyie 的文章

我都係再睇多幾款同價錢平的才買, 我都驚買返來得過'擠'字!


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo