懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1887


1#
發表於 08-11-21 16:52 |只看該作者
我28wk照4D時, bb好乖無遮住個樣, 但係bb的表面不是平滑的, 可能啲羊水令到bb的樣子朦朦的, 我只係見到他的nose和咀仔比較清楚, 對眼睇唔到有幾大同有幾深, 腳板又數唔到腳指. 我想問係咪我個b偏大隻所以照得唔清楚定係其他原因?

有無媽咪照4D照得唔清楚會再照多次?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 08-11-21 16:57 |只看該作者
我冇. BB 再大 d, 照得都係唔清楚.

而且照 4D 只係 just for fun, 而家照u/s 有時郁到或者要壓一壓住BB 至睇得清楚, 我認為冇必要為左自己開心就再去打擾BB.


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


3#
發表於 08-11-21 17:22 |只看該作者
我上次照4D係見唔到全個樣,因為我胎盤比較低遮住BB個樣,最多只見到一半樣,醫生話遲D再照會仲難照,因為BB越來越大好難照,叫我唔好浪費金錢 ,等BB出世就會見到佢個樣。


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


4#
發表於 08-11-21 21:18 |只看該作者
我個時都冇照4d, 仲之照晒話阿b 冇乜問題 我己好心足 唔會因為想早d知阿b 個樣又照多次, 等出黎時米仲好玩 唔係似你就似你老公架la
原文章由 HappyDay2008 於 08-11-21 17:22 發表
我上次照4D係見唔到全個樣,因為我胎盤比較低遮住咗BB個樣,最多只見到一半樣,醫生話遲D再照會仲難照,因為BB越來越大好難照,叫我唔好浪費金錢 ,等BB出世就會見到佢個樣。 ...


大宅

積分: 2561


5#
發表於 08-11-22 00:49 |只看該作者
我上次照4d
醫生都話細b好大隻
但係我都照得好清楚播
比我係你 我唔會再照lu


複式洋房

積分: 123


6#
發表於 08-11-22 00:54 |只看該作者
冇照過4d
好多時個b大d個樣都唔同晒o架啦
而家睇到o既都唔等於佢日後個樣
睇左都冇用啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo