夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10113


1#
發表於 17-5-16 03:03 |只看該作者
識左好多年先結婚 結左八年 仔仔三歲半
自從他開始打機後 和仔仔出世後我兩關係差左好多 ,未結婚前對我好好 很千就我
但而家大男人左好多 放工反來就打機 食飯都打 直到訓覺 都會同仔仔玩下
老公無朋友 只有反工同屋企 放假都係陪我地 但永遠係我主動話去邊先去,可以叫宅男
他而家成日話我蠢 話舊時我無咁蠢 對我態度差左 ,亦無幫我做家務,我好唔開心
特別係關乎丫仔的健康 ,如整親實會話我,他好錫個仔 ,我好大壓力,我亦有提出我感受 但他不接受 永遠都係他啱 我亦有提出分開 但每次一提出他就又嬲又想喊
他出糧比哂我 大部分野都我話事 ,但總係對我態度好差 其實他對所有人態度都一般至差 ,但舊時對我好好 但而家變晒

唔係為左個仔 真係想分開


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


2#
發表於 17-5-16 10:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 17-5-16 10:31 |只看該作者
本帖最後由 soso1227 於 17-5-16 10:31 編輯
MYSONPY 發表於 17-5-16 03:03
識左好多年先結婚 結左八年 仔仔三歲半
自從他開始打機後 和仔仔出世後我兩關係差左好多 ,未結婚前對我好 ...

拍拖時丶新婚時梗係甜蜜蜜,佢當你公主,你當佢王子,但結左婚丶生左小朋友,
你仲想做公主的話,平時有冇當佢王子?
做人要公平D。
佢話你蠢,只係口衰嗻,
佢話你蠢你就真係蠢了嗎?
但我見到嘅係佢人工俾哂你丶時間俾哂你丶又錫仔,
你安排節目佢就去,平時只係打下機,
我覺得佢好重視你和個家,
宅男做老公好吖,別身在福中不知福。



大宅

積分: 1715


4#
發表於 17-5-16 11:04 |只看該作者
到佢錢又唔過你手,放工一味話ot唔夜唔返,話你蠢都嫌費事,放假寧願瞓覺都唔同你出去,到時你就想好似返宜家咁架啦!


瑪瑙宮

積分: 139661


5#
發表於 17-5-16 11:38 |只看該作者
一單還一單, 態度差叫佢改善.





點評

夏落特    發表於 17-5-16 21:59


大宅

積分: 2449


6#
發表於 17-5-16 14:39 |只看該作者
回覆 MYSONPY 的帖子

搵問題所在,我都知道打機系會上隱。試下將問題拿出來討論,如果佢唔愿意面對面頃,可以用信息。
或者你都學下同佢興趣相同一二,咁樣大家都有個共同語言,頃計時可能都無咁辛苦。
我系過來人,C6都系宒男,每個月人工都系交晒比我,又系朋友都無多個果只,我地結左婚17年了,10年後生第一胎,第二胎都系意外有左,16年的婚姻生活吵架多過食飯,每日機乎系無頃過計,夫妻生活更加不用講啦。
我哩2年不停檢討自己,系唔系我都有好大問題,我好落力去改,C6怕羞小小,有D野你當面同佢頃,佢都未必答你,我轉用左信息,原來我的改變,系可以改善到我們之間的矛盾,哩2年我真心過得非常快樂,依架都系事事以佢為先,再考慮的仔女,佢都感受到,佢都開心好多。
你要加油,有左小朋友唔好輕易講離婚,你提出要離開,佢都好激動,由此可證明,佢系愛你架,可能大家有左小朋友之後,未適應。
如今做女人都唔容易,用你的方法去改變一切,祝你生活幸福美滿!

點評

夏落特    發表於 17-5-16 22:01


子爵府

積分: 10113


7#
發表於 17-5-16 14:48 |只看該作者
EmmaPang 發表於 17-5-16 14:39
回覆 MYSONPY 的帖子

搵問題所在,我都知道打機系會上隱。試下將問題拿出來討論,如果佢唔愿意面對面頃, ...

我死佬唔同你老公嗰種性格唔同 我老公係好串成日黑口黑面睇咩都唔順眼果種人 我試過改試過忍讓 佢都唔會珍惜 ,我亦都試過用訊息和他溝通他也沒反應。佢打機打到上晒引 一個人打四部機,機不離手,其實我已經試過好多方法但係佢都係最多話改 但係又好快打回原形


大宅

積分: 2449


8#
發表於 17-5-16 14:56 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-16 14:48
我死佬唔同你老公嗰種性格唔同 我老公係好串成日黑口黑面睇咩都唔順眼果種人 我試過改試過忍讓 佢都唔會珍 ...
唔好氣餒,盡力去改變,搵問題,再唔得你大可以考慮搵的社工。我都經過一個非常漫長的時間,當中真系........有苦自己知,加油......只要佢還愛你,就有得救,如果佢已經唔愛你,你做任何野都無補於事。


大宅

積分: 1741


9#
發表於 17-5-16 16:08 |只看該作者
Winter.Yiu 發表於 17-5-16 11:04
到佢錢又唔過你手,放工一味話ot唔夜唔返,話你蠢都嫌費事,放假寧願瞓覺都唔同你出去,到時你就想好似返宜 ...

本帖最後由 cheungngstella 於 17-5-16 16:09 編輯




琥珀宮

積分: 152982


10#
發表於 17-5-16 17:56 |只看該作者
人無完美,其實佢已經好好


珍珠宮

積分: 33387

好媽媽勳章


11#
發表於 17-5-16 18:00 |只看該作者
同我個個差不多
有時候!冇出去玩老公算是上簽

看開下!


子爵府

積分: 10113


12#
發表於 17-5-16 18:02 |只看該作者
EmmaPang 發表於 17-5-16 14:56
唔好氣餒,盡力去改變,搵問題,再唔得你大可以考慮搵的社工。我都經過一個非常漫長的時間,當中真系...... ...

我會再努力 多謝你


子爵府

積分: 10113


13#
發表於 17-5-16 18:03 |只看該作者
circle119 發表於 17-5-16 18:00
同我個個差不多
有時候!冇出去玩老公算是上簽

我都係咁安慰自己


子爵府

積分: 10113


14#
發表於 17-5-16 18:07 |只看該作者
tansyneko 發表於 17-5-16 17:56
人無完美,其實佢已經好好

我都不是追求完美了 只係覺得他常常話我蠢 不尊重我
日日機不離手 黑口黑面 真係好悪頂


侯爵府

積分: 24385


15#
發表於 17-5-16 21:45 |只看該作者
MYSONPY 發表於 17-5-16 18:07
我都不是追求完美了 只係覺得他常常話我蠢 不尊重我
日日機不離手 黑口黑面 真係好悪頂
...

咁我老公叫我肥肥,其實我唔肥,佢又成日反博我,激我,都係日日打機,但我已經習慣,唔當一回事,你也睇開D,佢黑面咪望佢


伯爵府

積分: 16230


16#
發表於 17-5-17 00:03 |只看該作者

回覆樓主:

仔仔三歲半,大d可以叫老公教踢波,踏單車,游水,打波,做運動,只要你老公其實都錫仔,交俾佢同個仔放電,你又可以抖下,佢又可以打少d機。 忍耐,加油


男爵府

積分: 7281


17#
發表於 17-5-17 00:40 |只看該作者
我會忍 ! 因為我也不是100%好太太 !

我會包容他的缺點 , 因為我也有缺點 !

我會盡力配合他的要求 , 因為我願有個和諧之家 !

我樂意接受苦楚 , 因為人生總有喜與悲 !

珍惜身邊人是最好的禮物 !




子爵府

積分: 10113


18#
發表於 17-5-17 00:42 |只看該作者
cedarcone 發表於 17-5-17 00:40
我會忍 ! 因為我也不是100%好太太 !

我會包容他的缺點 , 因為我也有缺點 !

你好偉大 我覺得你無100分都有90分


子爵府

積分: 10113


19#
發表於 17-5-17 00:44 |只看該作者
Meir079 發表於 17-5-16 21:45
咁我老公叫我肥肥,其實我唔肥,佢又成日反博我,激我,都係日日打機,但我已經習慣,唔當一回事,你也睇 ...

我都係唔肥 但他成日話我肥
打機我都叫睇慣左 但黑面同態度差我真係忍唔到 每次忍無可忍我就會爆佢


大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


20#
發表於 17-5-17 10:18 |只看該作者
本帖最後由 夏落特 於 17-5-17 10:24 編輯
MYSONPY 發表於 17-5-16 14:48
我死佬唔同你老公嗰種性格唔同 我老公係好串成日黑口黑面睇咩都唔順眼果種人 我試過改試過忍讓 佢都唔會珍 ...

呢part 真係同我老公一模一樣, 我好明白你嘅情況, 係佢係比足家用, 日日喺屋企, 但咁又點, 實際上零交流零關心, 唔通當初結婚係為咗咁樣而生活。
我同我老公結婚拍拖十一年,同你一樣仔女出世之後關係越嚟越差, 日日機不離手, 以前好錫我, 後期就成日輕視我漠視我, 情況比你形容嘅更差 ,冇小三又比足家用, 但咁有點, 我經常為咗咁樣而喊, 中間同佢反影過幾次, 嘈又嘈過, 都冇用, 最後出send咗個whatsapp比佢之後, 內容我唔係好記得清楚, 大約開頭先講述, 大家喺對方眼裡嘅缺點, 然後我就話, 我係一個女人, 拍拖嘅時候需要人錫同關心, 結婚之後一樣需要, 最後就講自己感受而家係難受同唔開心, 我話如果你唔認同或者否定, 我會建議你離婚, 因為以上的確係我感受, 之後佢睇完當日嚟接我收工, 雖然佢冇講過啲乜或者提及個訊息, 但係明顯我老公之後係好咗, 當然我亦有檢討過自己, 覺得兩個人相處有問題唔係一方嘅責任, 當問題出現嘅時候唔好喺自己角度去諗。 我而家個老公好似返返嚟咁, 所以我而家好珍惜同維繫, 我覺得兩公婆相處係持久戰。

我覺得你老公係愛你, 而家你哋係正常嘅婚姻小毛病 , 樓主可以試下 都係佢角度諗,多欣賞你老公嘅付出, 多關心佢, 或者攤出嚟講, 或者能夠安排下二人世界拍下拖仲好 , 千祈唔好為咗小朋友忽略老公 ,相信你作出改善你老公會感受到, 加油, 我都經歷過
平淡是福

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo