烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1898


1#
發表於 16-10-12 10:18 |只看該作者
本帖最後由 bbjoanna 於 16-10-12 10:19 編輯

想問有無電飯煲既菜式介紹? 因為無抽油煙機, 業主又唔俾裝, 如果一炒餸就會成屋油煙, 所以想用電飯煲煮餸, 試過水蛋和肉餅, 但屋企人唔鐘意食, 求指教!


珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


2#
發表於 16-10-12 11:44 |只看該作者
bbjoanna 發表於 16-10-12 10:18
想問有無電飯煲既菜式介紹? 因為無抽油煙機, 業主又唔俾裝, 如果一炒餸就會成屋油煙, 所以想用電飯煲煮餸, ...

youtube幫到你


男爵府

積分: 9857


3#
發表於 16-10-16 02:03 |只看該作者
很好食
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


子爵府

積分: 10791


4#
發表於 16-10-16 07:58 |只看該作者
bbjoanna 發表於 16-10-12 10:18
想問有無電飯煲既菜式介紹? 因為無抽油煙機, 業主又唔俾裝, 如果一炒餸就會成屋油煙, 所以想用電飯煲煮餸, ...

我都想學


象牙宮

積分: 239620


5#
發表於 16-10-22 10:48 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 16-10-22 10:56 編輯
bbjoanna 發表於 16-10-12 10:18
想問有無電飯煲既菜式介紹? 因為無抽油煙機, 業主又唔俾裝, 如果一炒餸就會成屋油煙, 所以想用電飯煲煮餸, ...

電飯煲既菜式几乎好多菜都整到。 可樂。
















想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


複式洋房

積分: 236


6#
發表於 16-10-22 11:10 |只看該作者
好少用電飯煲整菜, 不過秋冬會用佢來蒸蠟腸、潤腸做煲仔飯, 你可以洗米加水後系D飯加浸左切好既冬菇, 煮到差唔多就上面加個餸架放條蠟腸、潤腸蒸蒸佢...

如果想整多, 又唔可以開爐炒, 見意平平地買個電蒸爐 , yahoo拍賣有, 細既200有交易, 比多50可安排速遞 (我公司個果都系果樹買既)


侯爵府

積分: 21457


7#
發表於 16-10-22 13:21 |只看該作者
平時貪方便
有整排骨飯
雞飯
菇飯
臘腸飯


水晶宮

積分: 55702


8#
發表於 16-10-22 13:40 |只看該作者
1. 栗米蕃茄飯
2. 東菇雞/排骨飯
3. 蕃茄瑤柱飯

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo