夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 973


1#
發表於 04-8-30 21:53 |只看該作者

我比租點解我要走!

我係全職主婦, 老公一向出糧都過我手, 只攞一定的"零用錢". 我一直都覺得無問題, 我只係用另一種方式為個家付出. 但有日同老公嘈, 我叫佢"走呀你", 佢居然話"我比租點解我要走!", 咁即係要我走?!
事后有日食反我以某個朋友出返來做野, 唔洗老公錢做話題, 佢竟然又話”咁又係呀!”, 語重深長.
及後我想到如果真係要走的話, 要出返來做野養自已, 個女同埋亞媽(依家都係用老公錢比亞媽家用), 我為左個女已經二年無做野, 根本wan唔返之前的高收入, 一時間真係唔知點算, 好無助!
我以前唔明點解有些女人係經濟條件許可下都堅持返工賺錢, 但係家真係好明…
:cry:


伯爵府

積分: 18456


2#
發表於 04-8-30 22:47 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

好老實,始終自己賺番黎既錢真係馨香d,又唔駛攤大手板問老公攞,鍾意喜歡買野都得,起碼自己講野都會大聲d。

本來我都有諗過唔做野1-2年,湊下個囡,不過,要諗真d!

你點解唔試下讀僱員再培訓課程(全日制),讀完課程後會有導師跟進你搵工喎!(雖然唔知道得唔得,但你可以了解更多現在的市場動態),我記得有個『轉業錦囊』課程是幫助有需要就業人士,適應番呢個社會架。可以試一試啦!
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)


複式洋房

積分: 366


3#
發表於 04-8-31 11:04 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

女人就算有好多錢都一定要有工作, 有時唔係為左錢, 係為社會經驗, 一停一年或二年唔做野已經同社會脫節啦, 記得讀書時有個miss同我地講一個女人工幾低都要做,因為為的唔係金錢而係社會經驗


複式洋房

積分: 486


4#
發表於 04-8-31 11:14 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

donnelgirl,

好認同你miss的講法, 我自己唔係好高人工, 但係都好堅持出去做工, 因為唔想脫節. :mrgreen:


[url=C:\Documents and Settings\HA\My Documents\My Pictures]C:\Documents and Settings\HA\My Documents\My Pictures[/url]


大宅

積分: 4334


5#
發表於 04-8-31 12:05 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

totally agree!


別墅

積分: 573


6#
發表於 04-8-31 12:06 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

我也非常認同不工作會跟社會脫節. 我認識一個奉"女"成婚的人當了全職媽媽兩年後整個世界就只有她与她的家人, 社會上所有人和事也跟她沒關係, SARS期間她竟然說孕婦帶口罩手套是多餘的. 我現在完全不能跟她溝通. 我不是說所有全職媽媽也會這樣, 但當我看見那人, 我就不再想當全職媽媽了.


複式洋房

積分: 201


7#
發表於 04-8-31 12:15 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

Ting0329,

見你咁post真係慘, 兩公婆講的咁野好傷感情jet!

不過我都有小小認同大家講法, 女人都係keep住做野好, 自食其力丫嘛! 就算老公本事, 我咪打"風流工"囉! 做半日野, 不知幾好, 跟住plan提早退休, 如果30歲左右就話唔做野湊細路, 好悶, 生活圈子會好窄
我提議你而家搵的野學下, 部署小朋友返學出黎搵野做, 寧願請工人好過!


大宅

積分: 2920


8#
發表於 04-8-31 12:21 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

其實我又唔係咁睇喎! 你老公都算唔錯, 講真, 你老公出糧都過你手, 只係


已刪除用户

積分: 846


9#
發表於 04-8-31 12:57 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3131


10#
發表於 04-8-31 13:10 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

其實我幾認同garytai講法.
你老公已經擔起頭家,你點同佢鬧,都唔應該叫佢走,佢都好慘.

我都有返工,其實返工有自己錢,好多時我都買野比佢,做兩公婆,你就我,我就你,咁就一世.

*********************************************************************************************************************************************


男爵府

積分: 5874


11#
發表於 04-8-31 23:43 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

其實一個男人, 養老婆係天經地義, 但照顧埋你外家, 真係少d "食力" 都唔掂架! 呢個唔係奉旨架嘛。 我老公剩係養我, 兩個仔女, 工人, 屋租, 佢二奶(架車), 都已經唔少錢, 仲有老爺奶奶, 我阿媽份家用雖則唔係好多, 但都係佢比的, 所以做男人都幾慘架... 掉轉係你, 你會唔會比埋家用佢父母? 如果係我, 我諗我唔會囉。 唔好話出去做野丫, 我o係屋企做freelance我老公都唔比呀, 仲話出去做野自己搵自己使?? 算吧啦, 總之佢搵夠番黎就算囉, 無謂為左少少野嘈啦。
美甲達人俱樂部私家BlogHERE

Judy's Nail 美甲相集HERE

Judy's Nail Web PageHERE


男爵府

積分: 7413


12#
發表於 04-9-1 13:53 |只看該作者

Re: 我比租點解我要走!

雖然老公比錢老婆使係應該, 但係我覺得女人自己

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo