立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 406
別墅
積分: 930
CarryTang 發表於 16-11-13 18:07 想問如果驗孕是否用晨v最好,今天偷驗下午驗又無bingo。 因為姑娘叫明天早上用晨v驗,晨v是否最準。
poyilam 發表於 16-11-13 19:05 用晨v驗濃度高d, 我之前做iui個姑娘都係咁講叫我dd用晨v驗,其他時段驗都不可作準。 ...
CarryTang 發表於 16-11-13 19:17 你會去少少,再留來驗,還是一去即留跟著驗。 唔似驗其他野,姑娘都會叫留中段。
poyilam 發表於 16-11-13 19:30 我無研究呀,都係一柯就驗,或一柯就留黎驗,總知係要晨尿驗
CarryTang 發表於 16-11-13 19:35 Thank you, 希望成功
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy