夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 04-8-26 20:47 |只看該作者

七年之癢, 真有其事嗎?

結婚七年了, 真係如果而家問我鍾唔鍾意我老公, 我又真係唔識答, 總之我可以冇咗佢咁啦! 唔通呢d就係七年之癢? 其實如果唔係有個仔, 真係好想分開吓, 會開心d。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


大宅

積分: 1862


2#
發表於 04-8-26 20:59 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

Giant:
hi! 我在拍拖的時候都覺得有 七年之癢,所以第七年就結了婚啦!可能有d改變會好d啦,吾係就game over! 我而家就結了婚5年,現在要打算改變,就係要生BB, 吾係又會有d癢!由於我老公在大陸做野,有時真係吾知生吾生好!
:cry:
:lol:


已刪除用户

積分: 846


3#
發表於 04-8-26 21:13 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


4#
發表於 04-8-26 21:17 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

咁又唔好亂諗嘢...就算係唔係七年之癢都好,有時人對得多,大家又無風無浪都會麻木,係一件好正常既事,呢一刻你估自己唔着緊老公啫,但唔代表事實真係咁嘛!
有次我同我朋友傾開呢個問題,同樣一個答案就係:就算佢同男朋友拍咗拖好耐,佢有時都會一時覺得自己無咁愛男友,但過咗一排之後又會覺得無事,都係咁鐘意佢. 女人善變卦...所以都唔駛擔心既.至緊要老公對自己好啫!


大宅

積分: 4316


5#
發表於 04-8-26 21:36 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

有時成日對住一個人邊會時時刻刻咁鍾意對方呀....就算係自己仔女當佢唔聽話都會嬲啦....但係對老公對左咁多年實有好多不滿架.........(雖然把口話無左佢都得........但係諗真d...真係當自己失去左佢又唔知自己會唔會好掛住佢呢!!!)人都係貪新鮮.......o既...........對耐左o既人就無晒神秘感就會悶....我對左我老公10年有時都真係幾悶架......好彩多左個仔, 無以前咁悶o乍.........到第時多左個新抱又無咁悶.............再第時多個孫就梗加無咁悶啦)))))))))))))))hehe~~~(做人為有睇長遠d lu)


別墅

積分: 630


6#
發表於 04-8-26 22:58 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

我都過左7年之癢,我個口都講(無邊個都可以生活)但有時佢去公幹十幾日,都會好擔心佢會有危險,又覺無佢唔得,女人真是口不對心!!!!!


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 04-8-26 23:22 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

我結咗婚五年,其實結婚無耐,大家已經開始無咩話題,生埋BB之後拗撬有增無減,我都諗住維繫得唔耐,由上年開始,因為經濟既理由,我老公去咗外地做嘢,我啱啱先帶埋囡囡去探佢,返到嚟之後,我哋無時無刻都掛住對方,係電話度講無停,以前我同佢無咩傾過電話.....可能真係分開過,先知道對方既重要,當然唔可以分開得太耐,咁樣可能會令到感情變淡,正如有句說話一樣,小別勝新婚。


男爵府

積分: 6259


8#
發表於 04-8-27 06:40 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

七年之癢係借口啫, 要變心幾時都得啦, 要維繫感情, 係雙方面既, 悶吾悶都係睇心態, 心野既, 要留都留吾住.


大宅

積分: 2508


9#
發表於 04-8-28 00:46 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

monalam 寫道:
七年之癢係借口啫, 要變心幾時都得啦, 要維繫感情, 係雙方面既, 悶吾悶都係睇心態, 心野既, 要留都留吾住.

係吖....同我果件拍拖兩年,跟住佢因公事成日要出trip,有時
去成一,兩個月先返來幾日,開頭佢都好緊張我同d咩人出街,
後來佢係果邊認識人多咗,又有好多女仔"chi"埋佢度,就開始
對我冷淡,開頭日日都通電話,之後一個星期通一個到啦.
返來hk又成日講d電話神神秘秘咁,都同佢吵過幾次.......
佢梗係話無啦......又話要叫佢個friend同我講.....點...點....
如果唔係有咗呢個b,(最衰佢又係我第一個啦 :-| )
我諗宜家我都唔一定會同佢一切.....


伯爵府

積分: 18456


10#
發表於 04-8-28 21:06 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

我跟我老公由同居(3年)到結婚(4年),加理7年,我都已經想分開,可能我覺得生活好沈悶,不過,生左個囡,無理由因為咁既原因而分開,唯有繼續落去吧!陰功! :cry:
世間最美妙的事情,就是擁有一個溫馨的家庭。我們可自然從容地回到家中,無拘無束地被家庭接納為其中的成員。 ;-) (維斯各特)
該用戶已被刪除

11#
發表於 04-8-29 00:11 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1339


12#
發表於 04-8-29 22:55 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

我同老公結婚都有7年喇,我依家都覺得有d悶,有時我會覺得佢鍾意部電腦仲多過我同個仔,又夜一夜都唔訓覺,次次都係等到我訓左佢先訓,我有時都會覺得佢可有可無,成日都講唔夠10丐話,好似得我同個仔相依維命咁,好可憐! :cry: :cry: :cry:
回 望 這 半 生 也 許 是 場 夢 年 月 已 帶 走 幾 個 秋 與 冬 淚 也 倦 了 夢 也 不 斷 轉 眼 逝 去 生 命 或 許 是 場 空

14/5/2006: 3.30kg (birth)
14/6/2006: 4.34kg (1 month)
20/7/2006: 5.58kg (2 month)
25/8/2006: 6.41kg (3 month)
16/11/2006: 7.5kg (6 month)


大宅

積分: 2768


13#
發表於 04-9-1 04:21 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

我同老公拍拖7年,結婚2年,依家感情都仲好好,仲好鍾意對方,我真係唔可以無左佢,我相信佢都係,並無所謂既7年之癢.其實兩個人由兩個世界及完全陌生去到相識,相戀,再到一齊生活,看似簡單,事實真係唔容易,過程中大家都為對方付出過唔少,點解要到呢個時候至去諗返轉頭?!倒不如去諗下點樣可以令對方開心d,點令大家既感情可以更進一步.,若然諗得太多負面野,你就會越諗埋一邊,咁又有乜謂呢?其實可以搵到一個自己鍾意既人,而果個人又鍾意自己真係好難,有句說話叫"千世修來共衴眠",都不無道理架.我係一個好簡單既人,我覺得女人最大既成就係搵到一個可以倚靠既老公(唔一定係金錢上,而係心靈上),起碼到老都有個人相伴唔使孤獨丫.
沈師奶


大宅

積分: 2878


14#
發表於 04-9-1 14:32 |只看該作者

Re: 七年之癢, 真有其事嗎?

同意ivysum既講法.

我同老公拍拖8年,結婚8年零8個月, 數數下都叫做平安渡過兩次所謂既"七年之癢"喇. 其實由拍拖到而家, 識左成16年, 點會仲日日我愛你呀, I LOVE YOU呀咁掛在口邊吖, 鍾意既感覺唔係冇, 但唔會係時時刻刻果種囉. 我覺得o係由愛情慢慢變為感情...o係至親既人既感覺囉. 係就係冇左拍拖或新婚時既濃烈愛情感覺, 而變得平平淡淡, 但其實都好正常o既. 我o地好多時都會知道對方既感覺/感受, 老土d講句就係"一切盡在不言中".

不過我老公有時(唔多)都會寫紙仔講一d情話, 呢d就係情趣. (呢d野,我反而未做過), 用黎作調劑一下.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo