嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 266


1#
發表於 09-2-26 15:50 |只看該作者
BB 4個月大, 重6.87kgs. 現在有下列的問題出現, 希望有經驗的媽媽幫忙解答.

1. bb 睡覺問題
bb由昨晚開始趴著睡. 我們把她翻正, 她又馬上轉身趴著睡. 我們擔心bb在小床上出意外, 便與她一起睡. 她一轉身我便醒了, 把她翻正. 於是, 我們整晚也不敢睡覺.

講問, 有什麼方法可以避免bb發生意外.


2. bb 吃奶問題
bb一天約吃4-5餐, 每餐只吃5-6安奶. 如晚上9時吃完奶睡覺, 半夜3時便會醒來吃奶. 如晚上約11時吃完奶睡覺, 清晨5時便會醒來. 每晚如是. 我有試著餵她多吃一點, 但她吃到5安多點就停了.

請問, 她好像吃得好少喔~
有什麼方法可以令她半夜不要再吃奶呢?
有人說, 半夜不要餵奶, 再拍她睡, 習慣了半夜就不會再醒了. 這說法對嗎?


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-2-26 17:03 |只看該作者
1. 你想佢難 D 反身既方法, 係比佢穿睡袋訓

2. 奶量參考係
(體重×150ml)÷餐次(天)﹦一餐的奶量

即係你 b, 6.87kgs, 用7kgs 計就係
(7 x 150ml) ÷ 5次 = 佢每要飲210ml 才夠 wo!!
如果你幫佢介埋夜奶, 佢既奶量咪仲少, 唔得既 (如果 bb 飲夠奶量, 佢飽肚就自然唔洗飲夜奶)

你 bb 飲唔到奶既原因, 會唔會奶咀孔太細呢? 我仔4個月大時, 係飲 7oz (210ml) 奶, 不過佢介左夜奶


禁止發言

積分: 1462

好媽媽勳章


3#
發表於 09-2-26 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 266


4#
發表於 09-2-27 10:21 |只看該作者
原帖由 Wuchunqin 於 09-2-26 17:14 發表
你bb係食邊只奶粉呀?


我bb食森永奶粉, 同埋一餐人奶


複式洋房

積分: 266


5#
發表於 09-2-27 10:22 |只看該作者
原帖由 szeszes 於 09-2-26 17:03 發表
1. 你想佢難 D 反身既方法, 係比佢穿睡袋訓

2. 奶量參考係
(體重×150ml)÷餐次(天)﹦一餐的奶量

即係你 b, 6.87kgs, 用7kgs 計就係
(7 x 150ml) ÷ 5次 = 佢每要飲210ml 才夠 wo!!
如果你幫佢介埋夜奶, 佢既奶量咪仲 ...


嘩~ 210ml, 對我女女黎講真系天文數字~


男爵府

積分: 6628


6#
發表於 09-2-27 18:30 |只看該作者
原帖由 szeszes 於 09-2-26 17:03 發表
1. 你想佢難 D 反身既方法, 係比佢穿睡袋訓

2. 奶量參考係
(體重×150ml)÷餐次(天)﹦一餐的奶量

即係你 b, 6.87kgs, 用7kgs 計就係
(7 x 150ml) ÷ 5次 = 佢每要飲210ml 才夠 wo!!
如果你幫佢介埋夜奶, 佢既奶量咪仲 ...

照你個方法,我個b咪食好小!
小b 9kgX150ml/5餐=270ml
我個b只係每餐飲150ml,多d都唔飲,仲戒埋夜奶11:00pm-9:00am可以唔喊唔叫飲奶!
但都係大碼b(健康院97指標),就嚟超標!


公爵府

積分: 28558

分享愛


7#
發表於 09-2-27 18:35 |只看該作者
如果用呢個計法, 我個bb就係大食bb, 佢一日食6-7餐, 每餐 160ml, 上星期磅就4.84kg

eg. 4.84kg 當 5kg 計
5x150ml/7餐 (以食最多餐計) 唔夠110ml

如果我咁俾佢, 我亞b一定唔放過我


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 09-2-28 10:06 |只看該作者
1. 無辦法架~ 你用睡袋, 唔好放什物响床仔啦! 我覺得同大人瞓仲危險!

2. 因為我自己嗰個都要到一歲先戒到3-4am嗰歺.. 我由張隨得佢, 除非你好想佢戒~ 而我就因為阿b長期厭奶, 所以唔想同佢戒夜奶! 無論如果, 9pm瞓好過11pm瞓呀!!!!


大宅

積分: 1144


9#
發表於 09-2-28 10:14 |只看該作者
其實你唔洗專登幫佢介夜奶架 , 佢肚餓自然會想食 , 我個囝到左 14 個月 (而家 15 個月 )先自己介左夜奶 , bb 大大下自己會調整生理時鐘


大宅

積分: 2953


10#
發表於 09-3-2 14:00 |只看該作者
其實醫生話食奶都無一定標準...好似我女4個半月大...都係食5安到...佢而家16磅, 係中大碼b...開頭我都好擔心..因為d書話應該食7安...但佢真係食唔落喎....甘佢食甘少又夠晒重磅, 所以我而家都無甘緊張...睇化左....大家唔好比d參考數字嚇親....最緊要佢健康無病痛就得啦


別墅

積分: 987


11#
發表於 09-3-3 03:28 |只看該作者
其實如果你bb體重係4.84kg, 每餐食到160ml係正常的, 但係我認為你餵太多餐啦, 應該一日餵5餐, 最多6餐(盡量維持5餐), 係咪你bb成日喊或者嘴郁郁想攞食? 其實有時bb扭計係想滿足佢的口腔慾, 但係如果你又俾奶佢, 佢都係會照單全收, 我bb就係咁, 未到食奶時間試下俾d水佢...否則就要考慮俾佢安撫奶嘴囉!
btw, 我仔仔兩個月大重4.5kg, 一日食5餐, 每餐食140ml!

原帖由 幸福黃太太 於 09-2-27 18:35 發表
如果用呢個計法, 我個bb就係大食bb, 佢一日食6-7餐, 每餐 160ml, 上星期磅就4.84kg

eg. 4.84kg 當 5kg 計
5x150ml/7餐 (以食最多餐計) 唔夠110ml

如果我咁俾佢, 我亞b一定唔放過我 ...


別墅

積分: 987


12#
發表於 09-3-3 03:37 |只看該作者
你bb一日食5餐無問題, 如果你覺得佢食太少, 你應該先在下午的餐度增量, 唔好先試夜晚果餐, 夜晚活動量少所以腸胃蠕動慢, 比較無咁餓, 好容易食唔完就睡左, 如果逐次在下午的餐增量, 慢慢就會食多d!

原帖由 sheffieldAthena 於 09-2-26 15:50 發表
BB 4個月大, 重6.87kgs. 現在有下列的問題出現, 希望有經驗的媽媽幫忙解答.

1. bb 睡覺問題
bb由昨晚開始趴著睡. 我們把她翻正, 她又馬上轉身趴著睡. 我們擔心bb在小床上出意外, 便與她一起睡. 她一轉身我便醒了, ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo