自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1379


1#
發表於 16-12-6 15:12 |只看該作者
本帖最後由 wing_26 於 16-12-6 15:13 編輯

由於上個月身體有事需要請病假做手術,醫生預計我要請十日,咁我同左經理講改下個更表,但佢只係改左六日,我都無理到,到第七日我無返工,經理突然sd個wtsapp黎話我無同佢講請假,我r晒頭,但始終佢係經理我唯有講聲唔好意思啦,病假完第一日返工啲同事仲比說話我聽,講佢地個幾日幾慘因爲我無返工搞到佢地日日ot,講到我錯咁,請個病假都要比人單單打打,你估我想嫁咩,仲要唔知點解呢間公司請病假就算有醫生紙都要扣錢,係咪根據勞工法例唔洗扣嫁?


公爵府

積分: 25538


2#
發表於 16-12-6 15:21 |只看該作者
連續4日病假有醫生紙, 公司要比返呢四日的 4/5人工. 佢出少比您, 您要問下.....


大宅

積分: 1379


3#
發表於 16-12-6 15:23 |只看該作者
koko2000 發表於 16-12-6 15:21
連續4日病假有醫生紙, 公司要比返呢四日的 4/5人工. 佢出少比您, 您要問下..... ...

個10日有有4日佢當我例假咁放,如果係咁無連續4日,咁點計


子爵府

積分: 14360

畀面勳章


4#
發表於 16-12-6 15:26 |只看該作者
你當初有講到明十日病假,你經理好似只寫六日,你當時就應該要提醒佢,大家講得或者表達得唔清楚,你以爲佢知你請十日,經理以爲佢寫六日你無問題即係六日就夠,結果預你請六日,又累其他同事OT,不是你錯曬,但你都有責任!!


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 16-12-6 15:26 |只看該作者
本帖最後由 09729loklok 於 16-12-6 15:27 編輯

你做咗幾耐?

第一年做滿1個月可累積2天病假, 一年後, 每做滿1個月可累積4天.最多可累積120天.

醫生開連續4天病假, 你已經可以享有有薪病假. (4/5人工)

問番人事部追番啦
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


珍珠宮

積分: 38315

15週年勳章


6#
發表於 16-12-6 15:27 |只看該作者
C6早排整親都要做手術,連有薪病假攞左 百幾日, 佢個老細都成日話無咁多日可以攞, 我叫C6叫個老細打去奴工處了解下先


大宅

積分: 1379


7#
發表於 16-12-6 15:27 |只看該作者
甄太太 發表於 16-12-6 15:26
你當初有講到明十日病假,你經理好似只寫六日,你當時就應該要提醒佢,大家講得或者表達得唔清楚,你以爲佢 ...

當初佢叫我唔好放咁多日,因唔多人手,我叫佢改左先,到時身體ok再返來消假


男爵府

積分: 9327

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 16-12-6 15:41 |只看該作者
本帖最後由 瀟灑走一回 於 16-12-6 15:44 編輯
wing_26 發表於 16-12-6 15:23
個10日有有4日佢當我例假咁放,如果係咁無連續4日,咁點計

例假係吾係你既大假? 定係好似放星期6,日個的?

上個月問過勞工處, 如果無理解錯誤.應該甘計.

如果係放大假期間需要請病假(連續4日), 勞工處話要病假行先.
例如羅左7日大假但病左,E生開4日病假, 公司無得扣4日大假要之後
補番4日大假比你. 甘當然你可以豪比公司吾使補


大宅

積分: 1379


9#
發表於 16-12-6 15:42 |只看該作者
瀟灑走一回 發表於 16-12-6 15:41
例假係吾係你既大假? 定係好似放星期6,日個的?

上個月問過勞工處, 如果無理解錯誤.應該甘計.

不是大假,係星期6日個d


男爵府

積分: 9327

2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 16-12-6 15:44 |只看該作者
本帖最後由 瀟灑走一回 於 16-12-6 15:56 編輯
wing_26 發表於 16-12-6 15:42
不是大假,係星期6日個d



公爵府

積分: 25538


11#
發表於 16-12-6 15:48 |只看該作者
回覆 wing_26 的帖子

您當初叫經理同您調假, 我唔明係即係個更表資料, 您果幾日係例假? (例假即係我地寫字樓的星期日咁上下意思). 如果您在例假的日子請病假, 佢當然唔會當病假比錢您啦, 即係我地入醫院的星期日唔會補番比我地一樣.
即係您的例假就用左來入醫院, 佢應該無扣您錢, 都有出糧比您, 不過就無晒d假.
我估係咁....



男爵府

積分: 9580

熱血勳章 王國教室勳章 最關心BB問題熱投勳章


12#
發表於 16-12-6 15:51 |只看該作者
人地寫六日, 你無出聲, 你有責任.....

同事單打你, 係佢地覺得你唔0岩. ....


男爵府

積分: 5903


13#
發表於 16-12-6 16:05 |只看該作者
你叫經理調假,即係你用例假黎抵消?病假係有醫生證明就直接放,如果你話要調假,係咪意思你調左自己D例假黎放??咁用左多於一年例假數量公司要你扣錢(NO PAID)?而且佢改果時叫你睇,意思係你CONFIRM左,咁你第7日唔番,佢可以當你曠工....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo