立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1487
積分: 3150
積分: 1166
candysumcc 發表於 16-12-7 21:36 我做緊果間幾好,之前做過一間都唔錯。唔知你有咩要求,一間大埔廣場,一間大埔墟。 ...
子爵府
積分: 14429
男爵府
積分: 5067
candysumcc 發表於 16-12-8 09:34 有機做 我自己做無針導入 大埔廣場->水x坊 係亞波羅門口入轉左,但地方較細
anembb15 發表於 16-12-8 11:41 Hard sell 嗎?係咪一定要買plan?
積分: 3418
candysumcc 發表於 16-12-8 11:54 唔hardsell 我自己就有開plan 水x坊有5次plan
occramin 發表於 16-12-8 20:54 分別幾錢?
積分: 6246
Gloria22sen 發表於 16-12-14 10:04 大埔廣場有間,我JOIN左6年,無限一年要做晒,做街坊生意,吾HARD SELL
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy