夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17666


1#
發表於 08-12-10 23:26 |只看該作者
今日,我收到一個由懲教署打黎既電話,話我前男友因犯左事入左去還押,叫我入去探佢,我都唔知去唔去好,又唔知發生咩事,我都未過去哩d地方。

我同我老公講,佢又冇反應,我問佢有冇呷醋,佢話冇,到依家我都睇得出佢冇,問佢去唔去探佢好,佢又話冇所謂。

我問我朋友,佢話如果一個人犯左事,又有人去探佢的話,個官可能會判輕d,但係我好想佢判重d,起碼唔使出黎害人。

雖然分左手,但都識左成8年,都算係朋友,而且一直都有聯絡(幾個月先得一個電話),佢知我結左婚,但對我就好似對女朋友咁(我唔會因為佢而做出一d對唔住我老公既事,我對我老公好專一架),所以我一直都keep the distance,身為朋友既我,都唔知去唔去好?

你老公知你同前男友聯絡,會呷醋嗎?


珍珠宮

積分: 30295


2#
發表於 08-12-11 00:29 |只看該作者
比我, 我唔會去!!

你老公即使冇表現到介意你睇, 佢係一個男人, 仍然會介意的, 即使今日唔介意, 唔代表聽日唔會!
♡女人想要奢侈品,其實要的是男人的捨得!
♡女人想要你出差的禮物,其實要的是男人的掛念!
♡女人想要生日禮物,其實要的是男人的心思!
♡女人想要擁抱,其實要的是男人的溫暖!
♡女人想要吵架,其實要的是男人的包容!
♡女人想要的一切,無非是要男人在乎她的感覺!


複式洋房

積分: 455


3#
發表於 08-12-11 00:32 |只看該作者
無風起浪的人


大宅

積分: 3408


4#
發表於 08-12-11 03:09 |只看該作者
佢是否在荔枝角
你可以通知佢d家人去,
或寫信入去問佢需要
唔好畀期望佢,唔好去啦,浪費時間
如果佢有需要,一定有其他方法
有段時間我c6入左去,佢都有方法自己照顧自己
不用擔心,仲有,有無人探佢同個官判無關係
佢可能想見下你,,,,,

係朋友如果一定要去就同理你老公一齊去
有事男人先幫到佢
一個小女人幫得佢什麼

如果唔係自己老公,比我就唔會去個d地方啦
貪好玩咩

仲有一日只可以探一次,如果你去左,佢d家人就唔探得
或有人探左佢,你當人就白行


大宅

積分: 1312


5#
發表於 08-12-11 04:30 |只看該作者
我覺得無需要去囉..無必要!


大宅

積分: 2409


6#
發表於 08-12-11 08:47 |只看該作者
係佢落你名所以懲教署先打比你, 作為朋友, 我會去一次, 睇下佢有咩須要幫忙.


翡翠宮

積分: 76971


7#
發表於 08-12-11 10:00 |只看該作者
就算會把口都5會講出聲啦 有時咁大個人自己做緊嘜做清楚5使問人, 下下要人講到出口 總之都係個句做好自己本份先可以要求人比返同樣既野你, 你試問下自己倘若老公同ex keep in touch但都係有距離個隻你又接5接受到丫
原文章由 mybabylove 於 08-12-10 23:26 發表
今日,我收到一個由懲教署打黎既電話,話我前男友因犯左事入左去還押,叫我入去探佢,我都唔知去唔去好,又唔知發生咩事,我都未過去哩d地方。

我同我老公講,佢又冇反應,我問佢有冇呷醋,佢話冇,到依家我都睇得出佢冇,問佢去唔去探佢 ...


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 08-12-11 10:20 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 10/12/08 23:26 發表
今日,我收到一個由懲教署打黎既電話,話我前男友因犯左事入左去還押,叫我入去探佢,我都唔知去唔去好,又唔知發生咩事,我都未過去哩d地方。

我同我老公講,佢又冇反應,我問佢有冇呷醋,佢話冇,到依家我都睇得出佢冇,問佢去唔去探佢 ...


你話係好想佢判重d憎佢既就唔好去la
但都算係朋友,而且一直都有聯絡(幾個月先得一個電話),如你重當佢係朋友既
探下又何況


大宅

積分: 3828


9#
發表於 08-12-11 10:45 |只看該作者
話之佢啦


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


10#
發表於 08-12-11 11:46 |只看該作者
唔會去


男爵府

積分: 6686


11#
發表於 08-12-11 12:02 |只看該作者
我係你唔會去探喇,你去探佢咁又點丫,又唔會幫到佢既。


別墅

積分: 746


12#
發表於 08-12-11 12:27 |只看該作者
如果你當佢係朋友的話...我會去...
但唔會自己一個人去...
會找多佢識你又識的人一齊去...
但IF你本身都好憎呢個人的話...
咁唔好理佢咁多LA...


男爵府

積分: 8001


13#
發表於 08-12-11 12:35 |只看該作者
唔會去 , 因為我唔會為左第2個男人而令老公唔開心 , 而家/將來有野拎出黎嘈 。


其實你可以打比佢既家人 , 叫佢地家人去探佢 , 家人先會幫到佢。


男爵府

積分: 7632

BK Milk勳章


14#
發表於 08-12-11 12:44 |只看該作者
如果係我, 我會去探佢, 睇下有咩可以幫到佢...
始終朋友一場, 又一直都有聯絡


水晶宮

積分: 64716

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


15#
發表於 08-12-11 13:14 |只看該作者
我唔會去,因為你當佢係一般朋友,但佢對你好似「女朋友」咁,佢入左去當然想人關心啦,你的回應好易比左個錯誤信息佢,你們一路都係講下電話好少出來見面,這樣更加不去比較好,你去都幫不到什麼,係有心托佢家人問候一下便可以了。
另一方面,男人都不會把問題講出口,你老公話唔介意你會全信嗎?信任係建基在你的行為上,只要你行錯一步信任就會消失,明白嗎?


男爵府

積分: 6658


16#
發表於 08-12-11 13:19 |只看該作者
no啦~c6話無姐~真係嘈起上黎~就知-.-我果隻都係咁~我細個d朋友都衰左啦~又唔見有人打比我~(不過可能我改左電話)果d朋友唔知我電話~我個朋友上埋報紙~果陣我都想去睇佢~不過諗真d~都係唔好~同埋我問左c6~佢都話唔好


伯爵府

積分: 17666


17#
發表於 08-12-11 23:35 |只看該作者
??????

原文章由 skyhcf 於 08-12-11 00:32 發表
無風起浪的人


伯爵府

積分: 17666


18#
發表於 08-12-11 23:37 |只看該作者
係架,我都唔知添....


原文章由 kahei_mam@yahoo 於 08-12-11 03:09 發表
佢是否在荔枝角
你可以通知佢d家人去,
或寫信入去問佢需要
唔好畀期望佢,唔好去啦,浪費時間
如果佢有需要,一定有其他方法
有段時間我c6入左去,佢都有方法自己照顧自己
不用擔心,仲有,有無人探佢同個官判無關係
佢可 ...


伯爵府

積分: 17666


19#
發表於 08-12-11 23:47 |只看該作者
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我老公,唔想因為佢令到我個家有咩危機,亦唔想有藉口比我老公係嗌交個時話我。

我都知我老公把口話唔介意,但其實佢有少少介意,如果唔係,點解佢好似有少少嬲我咁,對我既態度又有d唔同,重會無啦啦發我脾氣添。


王國長老

積分: 119115

王國長老


20#
發表於 08-12-12 00:04 |只看該作者
原文章由 mybabylove 於 08-12-11 23:47 發表
先多謝大家既意見。

今日我叫佢阿媽比左佢個號碼比我,我決定左唔會去見佢,只係會寫信比佢,因為即使係出面既時候,我都冇去見佢,到依家,我覺得冇咁既需要,我只想佢知道,我當佢係朋友,唔係情人,我係一個有家室既女人,而且我好愛我 ...


英明決定.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo