美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 79


1#
發表於 16-12-16 12:46 |只看該作者
話說我一年半前walk in入荔枝角宇晴軒'Super Nail名甲'話要修腳,因為修完之後我覺得麻麻,所以諗住幫襯一次就算...點知佢居然唔俾我走,係咁sell我買12次套票,我錢都拎咗出嚟,佢點都唔收,sell我12次唔到就sell我6次...結果我無奈join咗佢先俾我走。我之前不嬲喺對面海修開腳,幾間修腳都好專業,但搬咗嚟四小龍又見樓下有咁多間就諗住試吓,其實當初見Super Nail嘅所有店員都係講野唔正嘅'新香港人'我已經好無期望,但估唔到佢哋係唔專業到居然喺我面前講其他客是非(其中一點係話個客好麻煩),做野又求求其其,最過份係呢一年半以嚟我打去book五次,五次都話fully booked..早幾日我終於book到,我見佢食緊飯佢話要食完先我都唔介意等吓,點知佢食完竟然喺我面前同其他店員同顧客吹水都唔幫我修腳...修完甲我問佢點解無磨腳皮佢要我加五十蚊先肯磨!我話你上次都有磨點解今次要加錢?我個package 唔係包埋嘅咩?佢問我你package俾咗幾多錢呀?我叫佢自己去睇,佢睇完發現我俾嘅價錢包磨皮就改稱: 已經同你搽咗甲油,而家磨唔到㗎喇,除非你加錢啦!
我問佢點解加咗錢就搽咗甲油都可以磨,佢話我修腳前無講明要磨皮,我話咁你抹咗啲甲油囉,其實我唔介意花㗎,反正我係揀透明色!
佢死都話要我加錢先得,我就燥咗,同佢講: 我未坐低已經俾咗張會員卡你,係你自己嘅責任去睇清楚我join咗咩package, 你無,然後就將個責任推俾我屈我加錢,我上次嚟都無講明,你又識得幫我磨皮?
然後佢死死地氣拎塊磨沙板好粗暴咁刷幾吓就當交咗功課。
番到屋企,啲死皮仲喺度不特止,對腳仲紅哂,兩邊腳眼嗰度仲俾佢磨損咗...
我平時去開其他磨腳皮,人哋係好好心機,又有刮刀有啲仲有小儀器...
呢間店簡直係黑店,我唔明點解仲會有咁多人幫襯.....


大宅

積分: 1789


2#
發表於 16-12-17 01:18 |只看該作者
Mabelline 發表於 16-12-16 12:46
話說我一年半前walk in入荔枝角宇晴軒'Super Nail名甲'話要修腳,因為修完之後我覺得麻麻,所以諗住幫襯一 ...

是否以前在銅鑼灣有
另外尖沙咀都有?


洋房

積分: 79


3#
發表於 16-12-17 01:19 |只看該作者
旺角 銅鑼灣都有,同樣劣評如潮


複式洋房

積分: 150


4#
發表於 16-12-17 09:34 |只看該作者

回覆樓主:

這店是出名差的!


複式洋房

積分: 150


5#
發表於 16-12-17 09:36 |只看該作者

回覆樓主:

多人是因買了package 不想浪费


珊瑚宮

積分: 114485

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 16-12-17 11:33 |只看該作者
Mabelline 發表於 16-12-16 12:46
話說我一年半前walk in入荔枝角宇晴軒'Super Nail名甲'話要修腳,因為修完之後我覺得麻麻,所以諗住幫襯一 ...

旺角銀城一樓都有一間黑店都多人幫襯


侯爵府

積分: 24806


7#
發表於 16-12-17 16:31 |只看該作者
Mabelline 發表於 16-12-16 12:46
話說我一年半前walk in入荔枝角宇晴軒'Super Nail名甲'話要修腳,因為修完之後我覺得麻麻,所以諗住幫襯一 ...

洗唔洗咁衰呀,又唔係無比錢,幫你推!等多d人知道!唔好上當


侯爵府

積分: 24931

最關心BB問題熱投勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 16-12-17 17:22 |只看該作者

回覆樓主:

快d做埋佢然後講88,永不再幫襯


公爵府

積分: 28669


9#
發表於 16-12-18 04:15 |只看該作者

回覆樓主:

好衰


大宅

積分: 1643


10#
發表於 16-12-18 11:21 |只看該作者
呢間出名差㗎啦,我之前有朋友係街俾佢地啲傳單吸引,以為好平百幾蚊一次,點知最後埋單七百幾蚊先俾佢走


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


11#
發表於 16-12-18 11:38 |只看該作者
我都聽朋友講過呢間店!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo