原文章由 minniepig 於 08-12-6 21:04 發表 
買了一張兒童床約了星期六晚上六點至十點送貨,下午二時收到送貨工人電話.
工人:你吔四點有無人係屋企
我:無人喎...唔係約咗六點至十點咩!
工人:我吔有貨順便睇下有無人啫,你無工人
我:無
工人:噤你幾點返屋企?
我: ...
以我所知宜家個的送貨是外判的,佢地可能唔想咁夜收工所以就會咁做,不過咁講野太沒禮貌喇,你可以投訴佢地架.
[img align=right]http://i23.photobucket.com/albums/b379/keanuyung/vv.gif[/img]