自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2910

畀面勳章


1#
發表於 08-12-6 21:04 |只看該作者
買了一張兒童床約了星期六晚上六點至十點送貨,下午二時收到送貨工人電話.
工人:你吔四點有無人係屋企
我:無人喎...唔係約咗六點至十點咩!
工人:我吔有貨順便睇下有無人啫,你無工人
我:無
工人:噤你幾點返屋企?
我:六點係
工人:你返到屋企先打嚟...<cut線>

約咗時間都要有工人咩!係咪無工人唔可以去宜家買野


男爵府

積分: 7671

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 08-12-6 21:24 |只看該作者
其實佢地可能剛經過你家附近所以打電話問下


禁止訪問

積分: 5784


3#
發表於 08-12-6 21:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22002


4#
發表於 08-12-6 21:42 |只看該作者
雖然佢地冇咩禮貌,但佢地都係見送開咪問問你,
藍領人,佢地係咁,唔好咁高要求,
佢地冇爆粗,已經好好~


男爵府

積分: 8707


5#
發表於 08-12-6 21:51 |只看該作者
如果係我,我會係佢送完貨之後投訴佢...
1.我唔介意佢打黎想睇下有冇人,順便搬埋俾我
2.但我好唔鐘意d人用咁既態度對客人(cut線叫我有人先打俾佢)
3.如果係咁,我使乜約指定時間
4.你想送哂貨早d收工,我夠想早d返屋企,大家都係要慍食,唔使咁既態度??
5.送貨 不= 粗人 不= 可以冇禮貌


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


6#
發表於 08-12-6 23:39 |只看該作者
送貨工人好辛苦架, 又要搬又要抬, 有時塞車要夾時間, 星期六下午至晚上的時間周圍都塞車, 而且星期六日又多單送, 如果搵到埋順路既去送就會易安排好多, 人地都係想就下時間JER, 路面既野好難講, 唔係話搭地鐵去送貨果D咁容易安排架, 無乜必要就唔好下下都話投訴啦


水晶宮

積分: 74669


7#
發表於 08-12-7 13:35 |只看該作者
唔係個個ikea 既人都衰既
早個月我就send email 去表揚一個ikea costomer services 既員工, 佢地仲立刻覆我多謝我俾左鼓勵佢地員工添


男爵府

積分: 7497


8#
發表於 08-12-7 13:53 |只看該作者
算啦,大家都係搵食姐。


大宅

積分: 2210


9#
發表於 08-12-7 13:54 |只看該作者
原文章由 minniepig 於 08-12-6 21:04 發表
買了一張兒童床約了星期六晚上六點至十點送貨,下午二時收到送貨工人電話.
工人:你吔四點有無人係屋企
我:無人喎...唔係約咗六點至十點咩!
工人:我吔有貨順便睇下有無人啫,你無工人
我:無
工人:噤你幾點返屋企?
我: ...


以我所知宜家個的送貨是外判的,佢地可能唔想咁夜收工所以就會咁做,不過咁講野太沒禮貌喇,你可以投訴佢地架.
[img align=right]http://i23.photobucket.com/albums/b379/keanuyung/vv.gif[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo