立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13777
彩鑽殿
積分: 610006
carmen0807 發表於 16-12-22 17:05 屋企個部壞左 搵左好多牌子 櫻花 多田 氣霸 但都未決定到想搵一部耐用既
pomanlife 發表於 16-12-22 17:06 其實有冇諗過轉電磁爐呢? 計落平過用石油氣
瑪瑙宮
積分: 145196
emily22 發表於 16-12-22 17:09 我都轉左電磁爐好耐了
pomanlife 發表於 16-12-22 17:13 我都係, 覺得好用到返唔到轉頭
翡翠宮
積分: 84288
珊瑚宮
積分: 112006
fatchu@home 發表於 16-12-22 18:38 我都建議轉電磁爐,平過煤氣同埋都好夠火喉
伯爵府
積分: 19386
積分: 83258
BLouie 發表於 16-12-22 23:16 我訂開石油氣老闆介紹我用TGC暫時用左6年都ok
水晶宮
積分: 62389
andyman 發表於 16-12-22 23:16 已前做過石油氣,客人講林內係比較襟用, 其次係Rasonic , 千其唔好買 x 田。 ...
carmen0807 發表於 16-12-22 22:54 主要係老人家想要明火咋 你用緊邊隻電磁爐?
carmen0807 發表於 16-12-22 23:18 乜rasonix唔係唔好揀咩
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy