自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


琥珀宮

積分: 189200

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 17-1-4 20:47 |只看該作者
是否一定要著毛毛boots?如果著波鞋對腳會唔會好凍?


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 17-1-4 20:48 |只看該作者

回覆樓主:

有寒氣滲入腳版底,著厚襪好d。


瑪瑙宮

積分: 146090

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 17-1-4 20:51 |只看該作者
睇下行邊度,若行雪地,鞋底要注意,要深紋至得。
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


珍珠宮

積分: 31126

開心吸收勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 17-1-4 20:52 |只看該作者
本帖最後由 laurenleung 於 17-1-4 13:57 編輯

大部份地方室內有暖氣, 所以唔一定要毛毛BOOTS, 但帶定2對厚襪會好D (行戶外MARKET就會凍D). 如果會去落雪地方驚跣就帶埋雪靴 (或當地買).

點評

wcpcelia    發表於 17-1-5 09:45


翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 17-1-4 20:52 |只看該作者

回覆樓主:

高筒波鞋加羊毛襪-3度都ok, 再凍啲就頂唔到喇!


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 17-1-4 20:54 |只看該作者

回覆樓主:

老公將會去挪威,買咗發熱腳貼幫雙腳保暖,希望有用


珍珠宮

積分: 30895

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


7#
發表於 17-1-4 20:55 |只看該作者
最好著厚襪同特別保暖嘅鞋,我幾年前冬天去北京旅行,大概1-4度喺空曠地方行,著普通波鞋凍到對腳痛到行路都辛苦,上身夠暖下身唔夠,結果凍病咗,拿拿聲買對毛毛boot對腳先好受啲


子爵府

積分: 13098

2024年龍年勳章


8#
發表於 17-1-4 20:56 |只看該作者

回覆樓主:

要睇你多唔多在室外,好凍的國家室內周圍都有暖氣,未必你想像中那麼凍


翡翠宮

積分: 84280


9#
發表於 17-1-4 20:57 |只看該作者

回覆樓主:

有冇雪先? 我覺得波鞋唔夠靴保暖,如果有雪波鞋仲快濕又跣


男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 17-1-4 20:57 |只看該作者
回覆 appleyuen 的帖子

吾驚凍只驚地面滑

點評

wcpcelia    發表於 17-1-5 09:45
my005    發表於 17-1-4 21:46


大宅

積分: 4527


11#
發表於 17-1-4 21:22 |只看該作者
Koala_Chu 發表於 17-1-4 20:54
老公將會去挪威,買咗發熱腳貼幫雙腳保暖,希望有用

買對厚襪好用過暖包,暖包出到室外會唔暖


水晶宮

積分: 55968


12#
發表於 17-1-4 21:32 |只看該作者
如有雪,要water proof


伯爵府

積分: 16837


13#
發表於 17-1-4 21:36 |只看該作者
著2條褲都唔掂,著波鞋唔係唔得,不過要著厚襪。
芭芭拉


侯爵府

積分: 21141


14#
發表於 17-1-4 21:44 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-1-4 20:47
是否一定要著毛毛boots?如果著波鞋對腳會唔會好凍?

我2年前去加拿大著columbia 雪boot 好正
不過今年過年再去,我想著ugg
因為我見我家姐一家在加拿大(負度天氣)他們也不著雪boot


男爵府

積分: 8608


15#
發表於 17-1-4 21:44 |只看該作者
我就著一般波鞋 但厚襪
不過跌左幾次

點評

一之蘭太太    發表於 17-1-5 00:27


侯爵府

積分: 21141


16#
發表於 17-1-4 21:45 |只看該作者
waterlily 發表於 17-1-4 20:57
回覆 appleyuen 的帖子

吾驚凍只驚地面滑



象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


17#
發表於 17-1-4 21:51 |只看該作者
我腳唔凍得,一凍就頭痛,所以我係着UGG毛毛boots, 但都有個問題,唔防水。


侯爵府

積分: 24598


18#
發表於 17-1-4 21:55 |只看該作者
appleyuen 發表於 17-1-4 20:47
是否一定要著毛毛boots?如果著波鞋對腳會唔會好凍?

凍可以著厚襪
但波鞋會跣
可以去到買鞋爪


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


19#
發表於 17-1-4 21:59 |只看該作者
ichigolatte 發表於 17-1-4 21:22
買對厚襪好用過暖包,暖包出到室外會唔暖

老公會著厚襪+boot+腳貼,以防萬一


琥珀宮

積分: 189200

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 17-1-4 22:40 |只看該作者
DoReMi媽媽 發表於 17-1-4 21:51
我腳唔凍得,一凍就頭痛,所以我係着UGG毛毛boots, 但都有個問題,唔防水。 ...

本帖最後由 appleyuen 於 17-1-4 23:00 編輯

ugg 有呀!但唔防水,頭先係fb 即刻order 呢對
224052kzqtbykpykitkk22.jpeg_thumb.JPEG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo