夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 188


1#
發表於 08-12-10 22:27 |只看該作者
呢一年來老公改變左好多,日日收工都唔準時返屋企,玩到好夜,我打電話俾距又唔聽,有事仲卡我線,搞到我個人好唔開心,同距講左好多次,話我俾你玩但你都有個時間限度因為要返工,你甘葛玩法身體邊受得住,最緊要系我打電話俾你一定要聽,因為你唔聽電話我會胡思亂想,會擔心你是否發生意外,甘樣你都做唔到~~~8號你玩到差唔多淩晨4點,我打俾你又唔聽,返到屋企好像無事發生甘····甘住我同你吵左幾句,你一粒聲唔出,我真系頂唔住了,我收拾行李返媽咪度,你既然講叫我走左就唔好番來,半夜我一個人走左你一d都唔擔心,兩日唔穩我唔俾電話我,我究竟應該點樣?是否我們從此就甘結束7年葛感情········


珍珠宮

積分: 48676

好媽媽勳章


2#
發表於 08-12-10 22:47 |只看該作者
請問你地有無小朋友?


複式洋房

積分: 188


3#
發表於 08-12-10 22:54 |只看該作者
無啊,就系因為生唔出我好煩!!兩個正常但結婚5年都無


伯爵府

積分: 17672


4#
發表於 08-12-10 22:54 |只看該作者
係咪佢工作壓力大呀,我老公有時都係咁架,得閒就發下神經,最近佢都係咁,成日發癲,我依家孚佢都傻,佢叫我我唔理佢。


複式洋房

積分: 188


5#
發表於 08-12-10 22:58 |只看該作者
香港人壓力一定有架,但都唔系甘樣玩法,我要求唔高剩系叫距同電話,甘都做唔到~~距以前從來都唔出去玩,成日俾同事話距怕老婆之內葛說話,之後就變左,可能距要玩,同埋玩慣左就更加想玩·········我好煩,我又生唔到bb,覺得壓力好大,老公都唔識得體諒~~


別墅

積分: 772


6#
發表於 08-12-10 22:59 |只看該作者
你哋之前係吾係發生d事???
原文章由 MIKI娃娃 於 08-12-10 22:27 發表
呢一年來老公改變左好多,日日收工都唔準時返屋企,玩到好夜,我打電話俾距又唔聽,有事仲卡我線,搞到我個人好唔開心,同距講左好多次,話我俾你玩但你都有個時間限度因為要返工,你甘葛玩法身體邊受得住,最緊要系我打電話俾你一定要 ...


複式洋房

積分: 188


7#
發表於 08-12-10 23:01 |只看該作者
無發生任何事....呢一年幾開始變,會唔會系距出邊有女人?


禁止訪問

積分: 10763


8#
發表於 08-12-10 23:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 188


9#
發表於 08-12-10 23:16 |只看該作者
同距傾過好多次,都無改善!!今次仲離譜,我走左兩日電話都無個,我呢次唔想甘快原諒距,如果唔系距會變本加厲!!以前對距無甘好,仲聽聽話話,男人真系好犯賤!!


複式洋房

積分: 209


10#
發表於 08-12-10 23:38 |只看該作者
我老公同你一樣..但係好可惜佢係有女人..你都話你7years先至咁樣,我同佢3years,個女仲要得6個月多d


複式洋房

積分: 188


11#
發表於 08-12-10 23:43 |只看該作者
原文章由 candymilkmilk 於 08-12-10 23:38 發表
我老公同你一樣..但係好可惜佢係有女人..你都話你7years先至咁樣,我同佢3years,個女仲要得6個月多d








唉,呢d死男人真系唔心肝!!甘你宜家打算點嘛?


複式洋房

積分: 188


12#
發表於 08-12-11 03:52 |只看該作者
我好傷心,剛才老公打來說我們不如分開一下,說對住我沒有那麼掛住的感覺了,他想找回這種感覺,說我這次離家出走就好像把他插左一刀,距心死了,淚流乾了·······我請求他原諒,可是他心意已絕,沒有挽回的餘地,我該怎麼辦?我那麼的愛他,沒有他我好像失去了全世界,難道結婚時間一長就會變淡,叫我這段時間別回家,別通電話,等他想通了再打給我,從來沒見過他那麼狠心·······我們是否就這樣結束了,好難過,心好痛


男爵府

積分: 6358


13#
發表於 08-12-11 09:44 |只看該作者
您有沒有懷疑過他是否外面女人 ??


複式洋房

積分: 436


14#
發表於 08-12-11 09:55 |只看該作者

回覆 #12 MIKI娃娃 的文章

嘩!擺明係想去玩唔想比人管啦!
同埋八九成想或識到另一個㖭啊!
惡人先告狀係多數男人的招數,妳回娘家住真的是妳錯嗎?
若他把妳的走看得如此重要(說我這次離家出走就好像把他
插左一刀),那麼他什麼也不曾做過便放棄?他只想把分開
的責任推在妳身上咋,別中計吧!


翡翠宮

積分: 76971


15#
發表於 08-12-11 09:55 |只看該作者
咁佢都未玩夠又點會理你感受呀 仲好添呀少左個人哦佢
原文章由 MIKI娃娃 於 08-12-10 22:27 發表
呢一年來老公改變左好多,日日收工都唔準時返屋企,玩到好夜,我打電話俾距又唔聽,有事仲卡我線,搞到我個人好唔開心,同距講左好多次,話我俾你玩但你都有個時間限度因為要返工,你甘葛玩法身體邊受得住,最緊要系我打電話俾你一定要 ...


男爵府

積分: 9505


16#
發表於 08-12-11 10:24 |只看該作者
你老公日日玩到咁夜, 電話又唔聽, 佢點對你, 你自己心中有數啦. 但係你返娘家, 又唔係你唔啱, 洗唔洗求佢原諒呀, 仲有佢話你比唔到感覺佢, 咁即係佢已經話左比你聽答案啦.
你咁愛佢都冇用, 你現在應該諗吓, 你以後點愛自已.


複式洋房

積分: 188


17#
發表於 08-12-11 10:33 |只看該作者
唉,真系過唔到7年之癢~~同之前好愛我,為左我同距媽咪反面,但呢解宜家變的甘快,呢兩日我真系好吾開心,不停流眼淚!!媽咪勸我話呢d系緣分,勉強唔到,天註定·······叫我唔好難過,但系7年感情邊有可能話無就無葛,無左距我都無知自己會點·········我真系唔敢唸,我知道好多人都會覺得我好無用,但我真系控制唔到自己


男爵府

積分: 5846

好媽媽勳章


18#
發表於 08-12-11 10:37 |只看該作者
點解要你同佢SAY SORRY呀?????
明明佢自己有問題在先,
佢自己身有屎,咪話無左掛住你既感覺囉,
你自己要好好保護自己,KEEP靚D自己,
等你C6覺得佢咁對你..係佢既捐失。


大宅

積分: 3623


19#
發表於 08-12-11 11:48 |只看該作者
你冇需要同佢講對唔住, 亦唔需要求佢原諒你吖!! 問題都唔喺你度, 呢個係一個藉口, 唔通你以為你唔返媽咪度佢就唔會咁狠心?? 你真係信你走咗就等於插咗佢一刀?? 佢心死?? 唔好講笑啦!! 佢一直等一個機會發圍, 機會嚟到唔通佢仲唔把握, 我殘忍 d 話你知, 你有冇諗過呢兩晚你冇返屋企, 喺你媽咪度喊, 佢會喺邊?? 你唔係覺得佢真係比你傷咗, 自己喺屋企療傷呀?? 佢有冇返過屋企都成問題呀!!!

樓主, 我可能殘忍咗 d, 但我真係戥你唔抵, 仲要求佢原諒你!! 你應該慶幸未有小朋友, 而唔係埋怨自己冇生到, 一個男人要變, 同你有冇為佢生過仔係冇關係架!! 為自己打算, 鍚自己多 d, 唔值得為一個唔在乎你o既人傷心, 當然, 需要時間去放低, 但信我, 冇人冇咗另一個人係唔得架, 所有嘢都係習慣!!!

努力呀, 爭氣, 我哋都支持你架!!


珍珠宮

積分: 48676

好媽媽勳章


20#
發表於 08-12-11 11:57 |只看該作者
樓主, 你要爭氣呀, 為他喊, 難過, 無用架, 男人變左心, 你哭哭啼啼盞佢覺得你煩.

你暫時唔好搵佢, 俾大家冷靜下, 繼續做好你自己, 埋頭工作, 扮靚, 享受生活, 陪多D屋企人. 這世界仍有好男人, 你何必再轉牛角尖, 去苦纏一個唔珍惜自己的男人.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo