想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 282


1#
發表於 17-11-8 17:21 |只看該作者
我下個月做, 第一次抽, 醫生問我駛唔駛麻醉... ...
想問大家抽卵係咪好痛?
有冇人係唔駛局部/全身麻醉??
Thank you!


大宅

積分: 1833


2#
發表於 17-11-8 17:30 |只看該作者
baby_shun 發表於 17-11-8 17:21
我下個月做, 第一次抽, 醫生問我駛唔駛麻醉... ...
想問大家抽卵係咪好痛?
有冇人係唔駛局部/全身麻醉??

我有聽講過有d人吾用,有人試過中途頂吾住痛而停止抽卵,所以如果系我我打麻醉,等醫生盡量抽得一粒得一粒


複式洋房

積分: 194


3#
發表於 17-11-8 19:12 |只看該作者
baby_shun 發表於 17-11-8 17:21
我下個月做, 第一次抽, 醫生問我駛唔駛麻醉... ...
想問大家抽卵係咪好痛?
有冇人係唔駛局部/全身麻醉??

我麻醉試過、清醒試過。結論 = 麻醉


禁止訪問

積分: 223


4#
發表於 17-11-9 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 544


5#
發表於 17-11-9 06:24 |只看該作者
我做simplify IVF, 無麻醉,抽到既數目會俾full IVF 少,但唔駛留院。抽既過程大約幾分鐘,我抽左8粒。抽果時係痛架,醫生都有氣可以俾我聞,不過我全程死忍。抽完子宮都會有啲痛,大約5、6日就唔到痛喇。
自問算忍得痛,平時去做按摩師傅都話我勁。
如果怕痛就緊係用麻醉,不過我就想感受所有過程囉。




大宅

積分: 3796


6#
發表於 17-11-9 08:16 |只看該作者
我怕痛,有全麻


大宅

積分: 2074


7#
發表於 17-11-9 08:39 |只看該作者

回覆樓主

麻醉好d, 自己無咁緊張,放輕鬆咁醫生都容易抽d



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo