夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14204


1#
發表於 17-6-15 20:37 |只看該作者
喺wechat到一個女account到睇到個對話 ~ 我病左食左藥好倦,我瞓先,bye bye

係你地會懷疑嗎?


大宅

積分: 1269


2#
發表於 17-6-15 20:51 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 20:37
喺wechat到一個女account到睇到個對話 ~ 我病左食左藥好倦,我瞓先,bye bye

係你地會懷疑嗎?

睇落似成曰有聯繫開咁!


子爵府

積分: 12075


3#
發表於 17-6-15 20:58 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 20:37
喺wechat到一個女account到睇到個對話 ~ 我病左食左藥好倦,我瞓先,bye bye

係你地會懷疑嗎?

可以係傾閒計
要睇耐D同時知你老公是什麼人

我都會在WeChat 有男人hi 我而傾下
我只是打花時間
從來沒有出來見人

不過
我知好多人喜歡食女
通常我會刪除呢D男人


子爵府

積分: 14204


4#
發表於 17-6-15 20:59 |只看該作者
dec08bb 發表於 17-6-15 20:51
睇落似成曰有聯繫開咁!

似吾似有嘢?
佢話係寄貨d客


翡翠宮

積分: 79226


5#
發表於 17-6-15 21:09 |只看該作者

回覆樓主:

無人知架喎
除左佢自己


琥珀宮

積分: 152982


6#
發表於 17-6-15 21:34 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 20:59
似吾似有嘢?
佢話係寄貨d客

客唔會講依d吧,起碼有曖昧


瑪瑙宮

積分: 139661


7#
發表於 17-6-15 21:50 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 20:37
喺wechat到一個女account到睇到個對話 ~ 我病左食左藥好倦,我瞓先,bye bye

係你地會懷疑嗎?

客會講尼 d ? 好得閒?


伯爵府

積分: 19137


8#
發表於 17-6-15 22:18 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 20:37
喺wechat到一個女account到睇到個對話 ~ 我病左食左藥好倦,我瞓先,bye bye

係你地會懷疑嗎?

甘你有冇留意你老公


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 17-6-15 22:21 |只看該作者

回覆樓主:

樓主應該睇吓自己 c6 點回。。。

到底佢會表露出關心定見到就算

不過咁, 有時我哋討論區網友之間都會客客氣氣咁表露吓關心啦, 如果你 c6 個心無野我覺得正常同人 so so 吓無咩大問題啦。。


子爵府

積分: 14204


10#
發表於 17-6-15 23:28 |只看該作者
tammy2008 發表於 17-6-15 22:21
樓主應該睇吓自己 c6 點回。。。

到底佢會表露出關心定見到就算

本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:30 編輯

本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:29 編輯

本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:29 編輯

佢冇回
我只係手痕打 “你係邊位?你傻傻地架”

今日仲比我發現到c6 block左我wechat


複式洋房

積分: 387


11#
發表於 17-6-15 23:44 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 23:28
本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:30 編輯

本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:29 編輯

之前睇到D對話就冇乜野
之後Block你就一定有野


水晶宮

積分: 50566


12#
發表於 17-6-16 00:00 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 23:28
本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:30 編輯

本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-15 23:29 編輯

有冇得轉個 account 名扮囡溝佢架?


子爵府

積分: 14204


13#
發表於 17-6-16 00:27 |只看該作者
ABC2078 發表於 17-6-15 23:44
之前睇到D對話就冇乜野
之後Block你就一定有野

我叫佢吾准block我


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 17-6-16 00:34 |只看該作者
要睇埋前文後理先可以分析喎
但block你就一定有唔妥


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 17-6-16 00:57 |只看該作者
Block你就一定有古惑。


子爵府

積分: 14204


16#
發表於 17-6-16 01:02 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-6-16 00:34
要睇埋前文後理先可以分析喎
但block你就一定有唔妥

本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-16 01:04 編輯

佢話d客用wechat黎落order送貨派貨,速遞係咁既咩?
咁有咩提議??


子爵府

積分: 11392


17#
發表於 17-6-16 01:44 |只看該作者

回覆樓主

我覺得bye bye 呢個詞其實大家關係仲係有d 生疏。


公爵府

積分: 25067


18#
發表於 17-6-16 16:46 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-16 01:02
本帖最後由 trenycebaby 於 17-6-16 01:04 編輯

佢話d客用wechat黎落order送貨派貨,速遞係咁既咩?

依家真係好多都用whatsapp同wechat落貨,至於block你,我覺得可能係嬲你無端端咁覆人…


男爵府

積分: 9982


19#
發表於 17-6-16 17:14 |只看該作者
50%有古惑


男爵府

積分: 5408


20#
發表於 17-6-16 17:17 |只看該作者
trenycebaby 發表於 17-6-15 20:37
喺wechat到一個女account到睇到個對話 ~ 我病左食左藥好倦,我瞓先,bye bye

係你地會懷疑嗎?

覺得佢地幾熟,應該成日有傾計

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo