跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5563


1#
發表於 08-12-18 02:38 |只看該作者
hi....

我有個fd將會搬去新港城III期(係租)

佢倆公婆都要返工

請問果度有咩好食..有咩可送外賣....有無茶記做通宵???買野方便嗎????


複式洋房

積分: 472


2#
發表於 08-12-18 09:14 |只看該作者
新港城??係咪新都城 III期呀


男爵府

積分: 5563


3#
發表於 08-12-18 19:45 |只看該作者
原文章由 anniehsh 於 08-12-18 09:14 發表
新港城??係咪新都城 III期呀

yes..........

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo