在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   2


洋房

積分: 98


1#
發表於 16-11-20 12:22 |只看該作者
之前請左工人,發現家庭幾方面配合不了請工人姐姐。想請教維景幼兒託管可信賴嗎?

另想問,你們會
a)建議工人照顧
b)幼兒託管
c) 6299照顧


別墅

積分: 964


2#
發表於 16-11-21 18:30 |只看該作者
timcst 發表於 16-11-20 12:22
之前請左工人,發現家庭幾方面配合不了請工人姐姐。想請教維景幼兒託管可信賴嗎?

另想問,你們會

託管未必有位,正常要未出世前排定才有位。另外,你要安排好無工人之後家務由誰負責,小朋友病了不能返學邊個湊


大宅

積分: 2853


3#
發表於 16-11-24 12:00 |只看該作者
要申請很久...我在懷孕5個月便入表申請, 在女兒3個月時始有位.大致服務不錯, 老師很有愛心, 會訓練大小肌肉, 爬行等... 不過非常容易感染病菌, 一個病, 附近的都會中招, 平均1個月看一次醫生.
學校假期不多, 但都要有後備家人照顧


洋房

積分: 98


4#
發表於 16-11-24 13:39 |只看該作者
greenteama 發表於 16-11-24 12:00
要申請很久...我在懷孕5個月便入表申請, 在女兒3個月時始有位.大致服務不錯, 老師很有愛心, 會訓練大小肌肉 ...

好的 謝謝


洋房

積分: 98


5#
發表於 16-11-24 13:39 |只看該作者
chilicrab 發表於 16-11-21 18:30
託管未必有位,正常要未出世前排定才有位。另外,你要安排好無工人之後家務由誰負責,小朋友病了不能返學 ...

沒位置了。
一年後吧。


珍珠宮

積分: 40517


6#
發表於 16-11-25 10:26 |只看該作者
我仔番保會育嬰園(不是維景)兩年到畢業,除左病,其餘好好,好安心


禁止訪問

積分: 93


7#
發表於 17-3-1 00:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14819


8#
發表於 17-3-13 21:10 |只看該作者

回覆樓主:

通常九月,小朋友升了班就會有位,不過要好早排,讀唔讀都可以排咗先。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo