立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5535
已刪除用户
積分: 55335
積分: 5879
miffyumiffy 發表於 17-4-4 14:47 你講緊香港 80-90年代啲人得幾千蚊人工,乜人人買到樓?
積分: 7567
珍珠宮
積分: 34926
象牙宮
積分: 239758
花花姐 發表於 17-4-4 14:39 當時香港都沒有中國幫忙, 人人有工開, 只要勤力工作, 便可有首期上樓, 做多一兩份工又可供多一層樓, 出街時 ...
侯爵府
積分: 24598
公爵府
積分: 27965
瑪瑙宮
積分: 129361
miffyumiffy 發表於 17-4-4 14:58 你睇下呢個帖 http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=19558539
大宅
積分: 4951
miffyumiffy 發表於 17-4-4 15:01 97後,好多人層樓負資產,日日有人燒炭 果時長洲東堤係燒炭樂園
ipipipip 發表於 17-4-4 14:59 我亞爸揸小巴 我亞媽印刷工人 佢地人工加埋先幾千蚊
積分: 228020
miffyumiffy 發表於 17-4-4 15:11 呢個問題係是實,我都係9x年出黎做野, 當時百花齊放, 香港好多trading公司, 同外國人做生意, 或者在大 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy