母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2905


1#
發表於 17-3-22 03:22 |只看該作者
點解我要食錯嘢搞到病?! 胃痛+發高燒,醫生話啲奶唔俾得bb食……(emoji) 泵咗出嚟要倒/用嚟沖涼……真係好肉赤。。
都唔知幾時好返……bb 2個月大,一直啲奶都係日日清,儲唔到冰奶,所以bb而家要食奶粉(emoji)(emoji)


大宅

積分: 4528


2#
發表於 17-3-22 12:30 |只看該作者
唔可以開 d 餵人奶都食得嘅葯?


大宅

積分: 2905


3#
發表於 17-3-22 12:47 |只看該作者
gingerrice 發表於 17-3-22 12:30
唔可以開 d 餵人奶都食得嘅葯?

佢就話發燒唔餵得,我話係全泵,唔會埋身,跟住醫生話怕奶有病毒……所以我都好無奈
佢話啲藥係可以餵奶既……


男爵府

積分: 6970


4#
發表於 17-3-22 13:43 |只看該作者

回覆樓主:

個醫生冇乜母乳知識喎
奶係唔會過病毒架,只要食既藥唔影響,可以照餵架


大宅

積分: 2905


5#
發表於 17-3-22 14:25 |只看該作者
love-momo 發表於 17-3-22 13:43
個醫生冇乜母乳知識喎
奶係唔會過病毒架,只要食既藥唔影響,可以照餵架
...

其實我都覺個醫生流流哋……多謝你話我知人奶唔會過病毒 咁我可以開始餵返


男爵府

積分: 6970


6#
發表於 17-3-22 14:26 |只看該作者
VIKAZ 發表於 17-3-22 14:25
其實我都覺個醫生流流哋……多謝你話我知人奶唔會過病毒 咁我可以開始餵返 ...

但你要帶口罩,洗手先餵,咁就唔會傳染到bb


男爵府

積分: 7702


7#
發表於 17-3-24 00:35 |只看該作者
回覆 VIKAZ 的帖子

我以前聽過如果媽媽病,反而母乳會有抗體比BB喎!我2個小朋友都係人奶B,我病唔睇醫生因為唔想食藥,so far我病時又無傳染到佢地喎!


別墅

積分: 549


8#
發表於 17-3-26 18:04 |只看該作者
我13年生完細囝之後,喺醫院第二日已經病咗,喉嚨發炎、流鼻水...醫生有開藥我食,住院5日亦照樣埋身餵bb。回家後,病情冇好轉,但我以為餵得,點知阿囝一個月人仔未夠,我發現佢有鼻水倒流情況,去兒科醫生到睇啦,醫生説若果媽媽生病時,先不要餵母乳了,會傳給bb的。所以呢,很難說...


別墅

積分: 625


9#
發表於 17-3-29 15:52 |只看該作者
個醫生咁山寨既講啲野,病左照餵都無問題,最多戴口罩避免傳染比佢就話,點會話啲奶有病毒,十個趣喎


大宅

積分: 3774


10#
發表於 17-3-30 17:46 |只看該作者
我呢兩日喉嚨痛感冒, 去睇兒科醫生, 醫生叫我要keep 住餵, bb先冇咁易俾我傳染,因為我d抗體做得快過亞b自己做, 但一定要保持衛生,我連瞓覺都帶住口罩


禁止訪問

積分: 16558


11#
發表於 17-3-30 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2905


12#
發表於 17-4-3 19:35 |只看該作者
Piglymeowbb 發表於 17-3-30 20:50
係啊,我個兒科醫生都話可以繼續餵

我完全信錯個醫生……以後自己識就得。
多謝各位


大宅

積分: 2473


13#
發表於 17-4-8 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

通常會開d媽媽食得ge 藥喎 !!


大宅

積分: 1932


14#
發表於 17-4-8 11:19 |只看該作者

回覆樓主:

醫生話怕奶有病毒,佢好流吓喎

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo