母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4161


1#
發表於 04-9-8 07:12 |只看該作者

急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答,TKS!.....

我朋友睇左醫生,現食緊葯,醫生要佢放棄氣泵人奶,但佢好唔想(因佢孖囡早產,現得兩磅幾...)
請有經驗媽咪幫忙,TKS!!
媽媽的小寶貝 :-D :-D :-D


大宅

積分: 2788


2#
發表於 04-9-8 07:38 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

我未試過乳線發炎,但大仔係早產b,知道人奶對早產兒非常重要,因可減低早產兒容易患腸壞死..等疾病.如果奶有膿可泵後棄掉,起碼可保持奶量,好番之後泵出的奶才用來餵bb(可問清楚醫生藥效何時會消失)..其實醫院應該有人奶專科護士可查詢嘅
睇下其他有乳線發炎經驗媽咪有咩回應
我有兩個小寶貝!


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3#
發表於 04-9-8 09:45 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

jojolam888,
我試過乳腺發炎, 去睇醫生, 話比醫生知我餵緊人奶, 醫生開抗生素比我, 佢話食抗生素期間可以如常餵人奶.
但我覺得初頭幾日發炎o個邊乳房d奶有異味, 所以泵出來棄掉, 只係埋身餵另一邊.
醫生仲吩咐我每次一定要泵淸兩邊乳房的奶.

唔知你朋友睇醫生時有無話比醫生知佢餵緊人奶, 等醫生開d唔會影響餵奶的藥呢? 醫生有無解釋點解要佢放棄氣泵人奶? 係唔係有特別原因?


男爵府

積分: 7995


4#
發表於 04-9-8 09:59 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

jojolam888,

I had the experience of " 乳線發炎 " and
stuck of milk duct, and i have consulted
the lactation consultant, i suggest you
immediately ask your friend to contact the
lactation consulant of QE, she is very
kind & nice, should help your friend ,please
check PM, thkx.


伯爵府

積分: 18441


5#
發表於 04-9-8 10:32 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

我試過多次乳腺炎,邊吃抗氐素,如常餵奶。因為發炎的部位,一定要將奶吸出,才不會塞在裡面令炎症惡化!所以我不明你朋友的醫生為何說不用pump 奶?! ?-(

如對那醫生有懷疑,趕快看另一支持餵母乳的醫生,或如monmantong suggests contact the
lactation consulant of QE
bb女 = 恩祺媽 :-)


複式洋房

積分: 330


6#
發表於 04-9-8 11:00 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

我大仔3個半月時有乳線炎,去睇私家醫生,食了十日藥都唔好,佢就叫我唔好餵。後來我回廣華產科個母乳專科護士叫我開刀後可繼續餵,但我傷口太深,洗傷口時太痛,結果都停了。如情況許可的話,我都唔想停。現在我細仔滿4個月,我希望最少餵到6個月或自然離乳。


大宅

積分: 1238


7#
發表於 04-9-8 22:49 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

我係BB兩個月大時有乳線炎,医生有俾抗生素我食,又介紹咗一個很好的姑娘替我擠膿(真係好痛架!),其間冇停過餵人奶,因為医生話沒有問題。不過前前後後都搞咗兩個月先回復正常,宜家BB已經13個半月大,仍在餵人奶,打算餵到自然離乳。

CeciliaChg,
你好厲害,開刀後重餵第二個,你真係好媽媽!咁其實會唔會切斷部份乳線架?


大宅

積分: 4161


8#
發表於 04-9-9 00:36 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

monmantong ,
我收到你pm喇,TKS!!...完來醫院姑娘有幫我朋友搵林姑娘,但聯絡唔倒佢...宜家有令一位姑娘幫佢跟進,希望我朋友可堅持落去.....




[size=x-large]感謝各位好媽咪給我的資料,唔該晒!!
媽媽的小寶貝 :-D :-D :-D


大宅

積分: 4161


9#
發表於 04-9-9 00:43 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

果位醫生幫我朋友用針抽膿,但有d硬左抽唔到...佢話要做手術,又要我朋友食回奶丸及停泵人奶.....
bb女 寫道:
我試過多次乳腺炎,邊吃抗氐素,如常餵奶。因為發炎的部位,一定要將奶吸出,才不會塞在裡面令炎症惡化!所以我不明你朋友的醫生為何說不用pump 奶?! ?-(

如對那醫生有懷疑,趕快看另一支持餵母乳的醫生,或如monmantong suggests contact the
lactation consulant of QE
媽媽的小寶貝 :-D :-D :-D


伯爵府

積分: 18441


10#
發表於 04-9-9 10:56 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

jojolam888:

原來如此!希望那位姑娘幫到你的朋友!

但有時我對一些對母乳認識不深的醫生很失望。有一次我是正蘊釀乳腺炎,乳房有硬及腫痛,但沒有紅,以我的經驗是乳腺炎了,趕快去看醫生,但那醫生說乳房沒有紅,便不給我開葯! 終於不久,我的推斷是正確,白白多痛了幾天!
bb女 = 恩祺媽 :-)


男爵府

積分: 7995


11#
發表於 04-9-9 12:44 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

so if i face with this situation, i will only ask for help from the lactation consultant or my son's
s pediatrician, as she is also a lactation consultant.) . i never ask for help from the doctors who do not support bf.


男爵府

積分: 7995


12#
發表於 04-9-16 13:08 |只看該作者

Re: 急~~我朋友乳線發炎,有膿,現食緊葯.如果好返後可否繼續餵人奶??請有此經驗媽咪幫忙回答

jojolam888,

is your friend okay now ?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo